Terug naar overzicht
Hallokes bij ons nog 18 dagen op de teller ,namelijk op valentijntjesdag , ook bij ons zijn bijna alle zaken geregeld enkel nog de tafelschikking en het aantal gasten doorgeven aan de zaal xxx miranda
Hey Evy, Jij bent echt al goed voorbereid hoor. Ik heb nog 134 dagen op de teller en wij moeten nog trouwringen gaan kiezen, het eten voor 's middags vastleggen en nog enkele andere dingen regelen. Veel succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Wow, je bent inderdaad al vroeg met al die dingen :)Nu, beter te vroeg dan te laat! ;)
Hehe ik ben ook een vroege vogel. Heb nog 205 dagen te gaan en heb ong. al dezelfde zaken geregeld enkel voor de trouwringen gaan we nog ff wachten. Wij hebben ook nog volgende zaken geregeld: - verloop van de viering (ben er nog mee bezig) - thema voor de tafels - gastenlijst + adressen - schoenen en juwelen - getuigen en bruidskinderen gevraagd (kledij gaan we maar in mei- juni gaan halen denkek) - dj - gastenboek zijn we ineen aan het steken Ik denk dat je goed bezig bent, alleen zou ik zo snel mogelijk eens kijken voor een dj als ik van jou was, indien je dit nog niet geregeld hebt... Groetjes!
hey, Hier nog 149 dagen op de teller, enja Bij ons is de zaal, de dj, het vervoer voor ons, het gemeentehuis en de kerk in orde, fotograaf, getuigen zijn gevraagd, bruidsmeisjes, kleed is besteld, ... Dus ik denk dat je zeker op tijd bent! wij moeten nog onze ringen en blijkbaar een heleboel andere dingen regelen. groetjes Lynn
Hey Wij trouwen op dezelfde dag en hebben volgende dingen al: - zaal - dj - kerk - gemeente - kleed - fotograaf - ceremoniemeester - vervoer - deel misboekje - ontwerp uitnodigingen Dus ik denk we er allebei goed voorstaan hé
Hey!! Wij trouwen ook op dezelfde dag als jullie. Ofwel jullie trouwen op onze trouw :-) lol. Ook nog 212 dagen op de teller en ja we tellen af! Wij hebben volgende: - zaal en dj liggen vast - Kerk ligt vast - thema van de mis ligt ook vast, enkel de priester is nog een beetje een probleem :-s - Kleed besteld - fotograaf ligt vast - ceremoniemeester - vervoer - trouwringen zijn ontworpen Wat nog te doen: 1. misboekjes 2. bloemen voor overal 3. uitnodigingen 4. kostuums mannen 5. afspraken maken bij kapper en schoonheidsinstituut (da's het leuke deel) 6. ... Veel groetjes! x
Bij ons ook nog 212 dagen op de teller (populaire dag precies). Bij ons ligt het volgende al vast:- zaal- stadhuis- DJ- vervoer- kleed besteld en schoen al in mijn bezit Wij hebben nog redelijk veel planning voor de boeg. Misschien zou ik beter eens niet op het forum zitten en verder plannen ;-) Allemaal nog veel plezier en succes met het plannen!
Wij trouwen ook op dezelfde dag. Wij staan zover als Valerie, uitnodigingen vind ik persoonlijk nog wat vroeg om al klaar te hebben. Succes allemaal!