Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe ver staan jullie?

26-1-2011 14:48:37
met nog 212 dagen hebben we het volgende al geregeld:

*zaal ligt vast
*kerk
*gemeentehuis
*trouwringen zijn besteld
* eten
* trouwkleed besteld en aangekomen
*bruidsauto
*uitnodigingen zijn gemaakt

hoe ver staan jullie?

xxx evy

evy
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1163

miranda
14-2-2011
 Meld misbruik26-1-2011 14:53:07

Hallokes bij ons nog 18 dagen op de teller ,namelijk op valentijntjesdag , ook bij ons zijn bijna alle zaken geregeld enkel nog de tafelschikking en het aantal gasten doorgeven aan de zaal

xxx miranda

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik26-1-2011 14:58:19

Hey Evy,

Jij bent echt al goed voorbereid hoor. Ik heb nog 134 dagen op de teller en wij moeten nog trouwringen gaan kiezen, het eten voor 's middags vastleggen en nog enkele andere dingen regelen.

Veel succes met de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik26-1-2011 15:50:51

Wow, je bent inderdaad al vroeg met al die dingen :)
Nu, beter te vroeg dan te laat! ;)

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik26-1-2011 15:58:37

Hehe ik ben ook een vroege vogel. Heb nog 205 dagen te gaan en heb ong. al dezelfde zaken geregeld enkel voor de trouwringen gaan we nog ff wachten.
Wij hebben ook nog volgende zaken geregeld:
- verloop van de viering (ben er nog mee bezig)
- thema voor de tafels
- gastenlijst + adressen
- schoenen en juwelen
- getuigen en bruidskinderen gevraagd (kledij gaan we maar in mei- juni gaan halen denkek)
- dj
- gastenboek zijn we ineen aan het steken

Ik denk dat je goed bezig bent, alleen zou ik zo snel mogelijk eens kijken voor een dj als ik van jou was, indien je dit nog niet geregeld hebt...

Groetjes!

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik26-1-2011 17:09:33

hey,

Hier nog 149 dagen op de teller, enja
Bij ons is de zaal, de dj, het vervoer voor ons, het gemeentehuis en de kerk in orde, fotograaf, getuigen zijn gevraagd, bruidsmeisjes, kleed is besteld, ...

Dus ik denk dat je zeker op tijd bent! wij moeten nog onze ringen en blijkbaar een heleboel andere dingen regelen.
groetjes
Lynn

Evi
27-8-2011
 Meld misbruik26-1-2011 17:49:32

Hey
Wij trouwen op dezelfde dag en hebben volgende dingen al:

- zaal
- dj
- kerk
- gemeente
- kleed
- fotograaf
- ceremoniemeester
- vervoer
- deel misboekje
- ontwerp uitnodigingen

Dus ik denk we er allebei goed voorstaan hé

Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik26-1-2011 18:40:34

Hey!! Wij trouwen ook op dezelfde dag als jullie. Ofwel jullie trouwen op onze trouw :-) lol. Ook nog 212 dagen op de teller en ja we tellen af! Wij hebben volgende:
- zaal en dj liggen vast
- Kerk ligt vast
- thema van de mis ligt ook vast, enkel de priester is nog een beetje een probleem :-s
- Kleed besteld
- fotograaf ligt vast
- ceremoniemeester
- vervoer
- trouwringen zijn ontworpen
Wat nog te doen:
1. misboekjes
2. bloemen voor overal
3. uitnodigingen
4. kostuums mannen
5. afspraken maken bij kapper en schoonheidsinstituut (da's het leuke deel)
6. ...

Veel groetjes! x

Valerie
27-8-2011
 Meld misbruik26-1-2011 20:18:33

Bij ons ook nog 212 dagen op de teller (populaire dag precies). Bij ons ligt het volgende al vast:
- zaal
- stadhuis
- DJ
- vervoer
- kleed besteld en schoen al in mijn bezit

Wij hebben nog redelijk veel planning voor de boeg. Misschien zou ik beter eens niet op het forum zitten en verder plannen ;-)

Allemaal nog veel plezier en succes met het plannen!

Kim
27-8-2011
 Meld misbruik27-1-2011 9:32:00

Wij trouwen ook op dezelfde dag. Wij staan zover als Valerie, uitnodigingen vind ik persoonlijk nog wat vroeg om al klaar te hebben. Succes allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...