Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen en lingeriejacht

26-1-2011 16:27:35
Hey bruidjes,

vanmorgen gaan werken en vanaf 12 uur vrij, jihaa op schoenen en lingeriejacht.
Eerst de schoenen, overal kijken en neuzen, het stofje van mijn kleed mee om te passen of de kleur wel goed is. Winkel 1, Winkel 2, winkel10,... En ja daar waren ze, De schoenen, in De kleur, in De maat, en voor maar 50 euro. Passen, ja ze zitten wel aangenaam. Dan twijfel, naar buiten gaan, getuige en vriend bellen. Zij zouden het doen, ok dan ga ik maar terug! Weer die schoenen voor mijn neus kijken, mm toch nog eens aandoen..
Maar dan... MM de tip is precies toch wat kort, mm het voelt plots zo beklemmend, plots is de hak te dun om er een hele dag op te lopen, plots past de kleur toch niet meer zo perfect als eerst, plots ging ik buiten de winkel met zoveel twijfels en ZONDER schoenen.

De lingerie dan maar
1 winkel, 2 winkels,.. 5 winkels, nergens mijn maat in de bruidslingerie. Dan een winkel waar ik wist da ze die hadden, lap uitzonderlijk gesloten, lap lap lap. Ik stap terug naar de bus, ZONDER lingerie.

Afsluit van de dag. Na vele kilmeters gestapt te hebben, gezocht, gekeken, gepast, gevraagd,... ben ik thuisgekomen Zonder Schoenen en Zonder Lingerie.

Zaterdag opnieuw op jacht, ditmaal met de getuige normaal, hopelijk lukt het beter, hopelijk ga ik toch naar huis met iets.
Kwil leifst niet meer dan 100 euro uitgeven aan mijn schoenen aangezien ik 2 paar zoek. Met hak en zonder voor op het avondfeest als ik de hakjes beu ben en me volledig wil laten gaan. Max 150 euro voor 2 paar, dat moet toch te vinden zijn. En in ivoorkleur of silverlight, is dat nergens te vinden. Ik ben niet een persoon die lang kan rijden dus naar roeselare, merksem of zo gaan zit er voor mij niet in. Iets in de buurt van Tienen, Sint-truiden of Leuven. Hetlzefde voor de lingerie!

Groetjes van een bruid die thuisgekomen is met Ah nee, zonder schoenen zonder lingerie...

Sara
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 771

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik26-1-2011 17:04:22

Hey Sara, ...

Ken het gevoel van de twijfel, Ik heb schoenen gekocht bij de pronti op het gouden kruispunt dus als het het juiste ivoorkleur is...

Ik ga ook nog een tweede paar kopen en wou ook niet zoveel uitgeven (deze hebben iets van 40 euro gekost dus)

Veel succes nog, voor de bruidslingerie ben ik zelf nog beetje hopeloos, zal denk ik gewoon huidskleur worden en soort bustier maar niets speciaal!

groetjes,
Lynn

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik26-1-2011 17:24:50

Jij hebt ook ivoorkleurig kleed?
Pronti, moet ik zeker eens langs gaan dan! die afstand is goed te doen voor mij.
Ik ben gewoon iemand die echt fipt in de wagen als ik te ver moet rijden. Ni te doen.
Ja ik wilde graag een korsetje omdat ik nogal een zware bhvuller heb:p En ik hoop dat het met een krsetje makkelijekr is dan een gewone bh in mn kleed.

grts

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik26-1-2011 17:28:49

Jep,
haha, wel grappig dat was mijn probleem ook dat ik nogal een "zware bhvuller" heb,...
Het merk Triumph hebben wel wat verschillende maten in verschillende modellen dus,...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...