TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lynn
25-6-2011
|
26-1-2011 17:04:22
Hey Sara, ...
Ken het gevoel van de twijfel, Ik heb schoenen gekocht bij de pronti op het gouden kruispunt dus als het het juiste ivoorkleur is...
Ik ga ook nog een tweede paar kopen en wou ook niet zoveel uitgeven (deze hebben iets van 40 euro gekost dus)
Veel succes nog, voor de bruidslingerie ben ik zelf nog beetje hopeloos, zal denk ik gewoon huidskleur worden en soort bustier maar niets speciaal!
groetjes,
Lynn
|
|
Sara
28-5-2011
|
26-1-2011 17:24:50
Jij hebt ook ivoorkleurig kleed?
Pronti, moet ik zeker eens langs gaan dan! die afstand is goed te doen voor mij.
Ik ben gewoon iemand die echt fipt in de wagen als ik te ver moet rijden. Ni te doen.
Ja ik wilde graag een korsetje omdat ik nogal een zware bhvuller heb:p En ik hoop dat het met een krsetje makkelijekr is dan een gewone bh in mn kleed.
grts
|
|
Lynn
25-6-2011
|
26-1-2011 17:28:49
Jep,
haha, wel grappig dat was mijn probleem ook dat ik nogal een "zware bhvuller" heb,...
Het merk Triumph hebben wel wat verschillende maten in verschillende modellen dus,...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|