Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrij gezellig

26-1-2011 20:04:51
Bonsoir!

Mijn getuigen zijn al een tijdje aan het zagen achter de namen van de meisjes met wie ik mijn vrijgezelle wil vieren. Ik heb echt serieus moeite om die lijst aan te leggen. Waar trek je immers de lijn? (je moet niet vragen wat dat gaat zijn voor de uitnodigingen voor ons trouwfeest zelf! )
Ik heb mijn 3 beste vriendinnen, 3 nauwe collega's, de vriendin van mijn toekomstige zijn getuige en mijn schoonzus. Er zijn nog wel een paar meisjes van mijn klas van vroeger, we zien elkaar zo'n 2-3 keer per jaar. Vraag me af of ik hen ook zou uitnodigen... Wie nemen jullie zoal mee op je vrijgezelle?

Oh boy! beslissingen, beslissingen...

Tinneke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 585

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik26-1-2011 20:32:33

Ik vind het ook moeilijk... Er zijn er bij mij die er eigenlijk bij zouden moeten omdat ik anders klachten ga krijgen, maar ik heb aan de andere kant ook geen zin in een verpeste avond omdat iemand het niet naar haar zin heeft ofzo... Pffft!

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik26-1-2011 20:35:56

Niet te veel mensen , hoe kleiner hoe fijner !

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik26-1-2011 21:03:59

Ik denk ook dat het best is om niet met té veel te zijn.
Ik zal wss ook alleen mijn beste vriendinnen van het middelbaar, van het hoger en van de dansschool en mijn zus uitnodigen denk ik.

Nog een vraagje trouwens: Hebben jullie zelf aan iemand gevraagd om je vrijgezellenavond te organiseren? Of heeft er zich spontaan iemand aangeboden?
Ik zou het graag vragen aan een van mijn beste vriendinnen van het middelbaar. Zij heeft eventmanagement gestudeerd, dus die zal da wel goe doen denk ik...

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik26-1-2011 21:12:13

@Stefanie: meestal is dat gewoon uw getuige die dat organiseert ;)

Ik heb ook gekozen voor mijn nauwste vriendinnen en we zijn net met 10 ! Maar ik kan me geen dag inbeelden waar ik niet aan één van hen denk ...

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik26-1-2011 21:21:26

Mjah maar mijn getuige is mijn jongere zus en die heeft daar totaal geen ervaring mee, mss kan i kze laten bijstaan door mijn beste vriendin ?!

An
23-7-2011
 Meld misbruik26-1-2011 22:12:11

Mijn getuige organiseert maar m'n ventje heeft namen doorgegeven!
Dus mag van niks weten.. zelfs niet wie er mee gaat

Kaatje
25-6-2011
 Meld misbruik27-1-2011 1:05:37

Dat probleem ken ik :-) Na weken zagen achter dat lijstje, heb ik vandaag eindelijk de namen doorgestuurd naar mijn getuige. Geen zussen, geen schoonzussen, geen collega's... enkel mijn 'goede' vriendinnen wil ik niet missen op deze dag. Met mij erbij komt dit op 13 personen, wat mij een zeer mooi aantal lijkt.

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik27-1-2011 10:27:00

Hela, ik heb mijn lijstje ook doorgegeven enige tijd geleden, amai ik kreeg een benauwd gevoel daarbij! Gewoon omdat het zo dicht bij komt denk ik, maar soit ik vertrouw ze wel hoor!
Ik heb het lijstje aan iemand van mijn vriendenhoop gegeven en dit is niet mijn getuige. Ik heb van begin af aan ook gezegd dat ik niet één iemand ga aanduiden, ze moeten het maar samen organiseren! Ik heb de meisjes van mijn vriendenhoop, een goei vriendin in de vriendenhoop van mijn vriend, mijn 2 nichten, mijn getuige uiteraard & enkele goede jeugdvrienden. Ik denk een 13 in totaal. Een meisje van mijn vriendenhoop is een beetje uit de kring aan het vallen, maar voelde me verplicht om haar te vragen. Nu wat het met haar ook ga geven, van haar ga ik me weinig aantrekken, ik trek op met de mensen waar ik me het hardste mee amuseer die moment en we zien wel!

Steven
30-4-2011
 Meld misbruik27-1-2011 12:17:23

ik had hier ook problemen mee en dan zei mijn verloofde, je moet je zelf de volgende vraag stellen: als jij in nood bent: welke vriendinnen zullen je helpen? Wel deze heb ik genomen en we zijn nu met 15 met mij erbij. Mijn getuigen heeft de mijne georganiseerd samen met mijn schoonzus. Ik ben eens curieus 19 februari is het al zover.

Groetjes
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...