Terug naar overzicht
Haha! Zalig verteld !! Wel spijtig van je ervaring maar die winkels bestaan idd... Ik zat ook eerst niet meteen in een "vriendelijke" winkel, maar heb ze daar eens goed duidelijk gemaakt WIE de bruid is en dat beterde! Uiteindelijk daar ook mijn droomjurk gevonden Geen paniek, jij zal ook je jurk vinden
Begrijp je volledig! Ze moeten je als een prinses onthalen want dé jurk vinden is de meisjesdroom van velen onder ons. Ik zou ook ontgoocheld zijn in uw plaats. Kan alvast zeggen dat ik wel al mijn droomjurk heb gevonden en niet met dorst naar huis ben gegaan :) Veel suc6 nog!!! Eline x
Na het lezen van dit berichtje ben ik onmiddellijk al je voorgaande posts gaan bekijken en heb "het boek" in één slag uitgelezen. Wat kan jij leuk schrijven! Alvast nog veel succes met je stappenplan en hopelijk komt er later ook een eindverhaal ... al is beginverhaal net iets toepasselijker :) Succes!
Hier kan ik ook niet klagen,vriendelijk ontvangen wel eventjes moeten wachten maar viel al bij al goed mee Was mee met schoonzusjes,mijn broertje trouwt in mei dus schoonzusje had daar haar jurk gekozen en vroeg of ik mee wilde om te gaan zien natuurlijk dat. En ze heeft meteen een afspraak gemaakt voor een pas,terwijl mijn schoonzus haar kleed aandeed wilde geen hulp neusde ik even tussen de verschillende jurkjes en vond meteen mijn smaak en een kleed die ik zeker wilde passen.Ook kregen we toen een glaasje en hapje aangeboden dus kwamen niets te kort Het kleed dat ik in de rekken zag hangen bleek dan uiteindelijk ook mijn droomjurk te zijn,was meteen verkocht toen ik het aanhad Dus geen schrik je vind je jurk zeker
Ik ben enkel in Linea Rafaelli - Brugge geweest, omdat ik na veel opzoekwerk op het internet ook duidelijk wist wat ik wel en niet wou. Het zou een jurk van linea worden. Ik belde voor een afspraak (want zonder ging niet zomaar) en werd er hartelijk ontvangen. Niets was teveel gevraagd, we kregen ook iets om te drinken.Ondertussen heb ik mijn jurk reeds en alles is perfect verlopen !
In La Sposa in Roeselare werd ik verwelkomd met pralines.. een vrouw heeft niet veel nodig om zich helemaal thuis te voelen niet waar? ;-)
Hallo, Ik heb mijn kleedje gekocht bij Bruidshuis Ellen in Oostburg. Zijn daar zeer vriendelijk ontvangen. De moeders en mijn vriendin zaten comfortabel met een drankje in de hand terwijl ik volop aan het passen was. Mega grote paskamers, supervriendelijke verkoopsters en mooie jurken, wat heeft een bruid nog meer nodig! Veel succes nog met je zoektocht!