Terug naar overzicht
Beste Kristel, Ik denk echt dat je al op de goede weg bent hoor. Misschien hier nog enkele dingen: enveloppendoos en gastenboek. Als ik nog aan iets denk, laat ik het je wel weten. Veel succes nog met de voorbereidingen Nathalie
Bij mij nog 161 dagen op de teller en ik denk ook steeds dat ik vanalles vergeten ben... Jou lijstje ziet er al behoorlijk volledig uit! Dit is mijn lijstje: Wat al is reeds in orde: - zaal geboekt - traiteur + menu - huwelijksviering - dj - fotograaf - kapper - vervoer: huifwagen - vieringsboekjes - trouwkleed - huwelijkskaars + getuigenkaarsen - gastenboek - feestviltjes - rode loper - lijst met genodigden - draaiboek - uitnodigingen - ringen - bloemen - bedankingetjes - enveloppendoos - schoenen+juwelen Wat nog gedaan moet worden: - kledij+schoenen bruidegom - gastenlijst definitief maken - tafelbekleding + tafellopers + servetten (AVA) - ballonnen voor aan de deur - lijst favoriete muziek voor DJ - tafelversiering - contact opnemen met de notaris - tafelschikking opstellen + aantallen doorgeven - cd voor viering maken - proefkapsel + proefmake-up
Wat al is reeds in orde:
- zaal geboekt
- traiteur + menu
- huwelijksviering
- dj
- fotograaf
- kapper
- vervoer: huifwagen
- vieringsboekjes
- trouwkleed
- huwelijkskaars + getuigenkaarsen
- gastenboek
- feestviltjes
- rode loper
- lijst met genodigden
- draaiboek
- uitnodigingen
- ringen
- bloemen
- bedankingetjes
- enveloppendoos
- schoenen+juwelen
Wat nog gedaan moet worden:
- kledij+schoenen bruidegom
- gastenlijst definitief maken
- tafelbekleding + tafellopers + servetten (AVA)
- ballonnen voor aan de deur
- lijst favoriete muziek voor DJ
- tafelversiering
- contact opnemen met de notaris
- tafelschikking opstellen + aantallen doorgeven
- cd voor viering maken
- proefkapsel + proefmake-up
Hey, Als ik nog aan iets denk is het een huwelijkskaars, en mms kleine bedankjes voor na de mis aan de kindjes. Veel groetjes Ellen
wij verwachten niet echt veel kindjes, dus dat is niet perse nodig, ik voorzie mss 's avond wel een kleinigheidje voor hun. een kaars moet ik idd ook nog vinden.
Mss wegwijzers...
Misschien nog volgende zaken: - berichtje aan de goed-nieuws-krant - bedankje ouders - corsages suite - versiering kerk (stoelen, altaar,...) Veel succes...