Terug naar overzicht
Ik vond het liedje 'Alles is liefde' wel heel mooi (van de gelijknamige Nederlandse film)!
Clouseau ~ Altijd heb ik je lief Marco Borsato ~ Droom, durf, doe en deel Marco borsato ~ Stapel op jou dit zijn een paar liedjes uit onze mis....
Schouder aan schouder van marco borsato en guus meeuwis: PRACHTIG!! (en toepasselijk?)
Marco Borsato - Zij xander de buisonje - mijn hart Re-Play & Gordon-Never Nooit Meer Replay ft Gordon - Niemand marco borsato engel van mijn hart
Marco Borsato: Ik hoor bij jou Clouseau: Altijd heb ik je lief (
De roos van Ann Christy blijft ook altijd zeer mooi
Intrede lied; Vivaldie The four seasons opening van de viering Willeke Albrti -Samen zijn offerandelied Andre hazes & Gerard Joling -Blijf bij mij Enya If could be could where jou are Dana Winner- jij bent mijn geluk Ann Christy- een woord van liefde Dan slotlied live gezongen Ave Maria Dat waren onze liedjes . Nog succes
Intrede lied; Vivaldie The four seasons
opening van de viering Willeke Albrti -Samen zijn
offerandelied Andre hazes & Gerard Joling -Blijf bij mij
Enya If could be could where jou are
Dana Winner- jij bent mijn geluk Ann Christy- een woord van liefde
Dan slotlied live gezongen Ave Maria
Dat waren onze liedjes .
Nog succes
Stef Bos met Ik heb je lief. vind ik een supermooi liedje...
Liliane St Pierre Eewig van je houden en Hou van het leven
Wij hadden als Nl-talige nrs: Altijd heb ik je lief van Clouseau en Hou me vast van Volumia!
Misschien een stomme vraag van me; maar spelen jullie deze liedjes gewoon af via een cd-speler? En wie duwt deze dan op en af?
@ Marie... wij hebben iemand die live zingt maar moeten onze liedjes tijdig doorgeven... Je kan ze ook laten afspelen op cd, dat kan je vragen aan de koster of eventueel een vriendin ofzo...Q