Terug naar overzicht
Hoi, ik verstuur ze enkel naar de gasten van het avondfeest. Voor de gasten die enkel naar de receptie komen volstaat de uitnodiging die je later verstuurt. groetjes Sofie
Ik had post-its laten maken bij Vistaprint en deze in de kerstkaarten geplakt. Ik heb 2 verschillende teksten laten drukken: Voor de daggasten op de bruiloft zelf had ik: Voor uw nieuwe agenda: 3 juni 2011 bruiloft Erik & Leontine Voor de mensen die enkel op het feest worden uitgenodigd, had ik: Voor uw nieuwe agenda: 4 juni 2011 feest Erik & Leontine De mensen die dus voor beide worden uitgenodigd, heb ik 2 briefjes in hun kaart gedaan. Door te specificeren waar ze voor uitgenodigd worden, kunnen ze zelf wel inschatten of ze vrij moeten nemen of niet.
Wij hebben enkel avondfeest-mensen STD-kaartjes gestuurd
Waar maak je die kaartjes?? Dat is kei-leuk! Kan het niet elektronisch verstuurd worden? haha..
Hey schapie, wij hebben de onze ook enkel naar de mensen van het avondfeest gestuurd. Als je uitnodigingen 6 à 8 weken op voorhand de deur uitgaan is er tijd voldoende voor eventuele receptiegasten. Wij wisten onze datum 1,5 jaar op voorhand en hebben er dus voor gezorgd dat onze STD-kaartjes toekwamen op 02/07/2010, exact 1 jaar vroeger... @ Widiii, zo'n kaartjes kan je lekker zelf ineen knustelen. bijv. op vistaprint
Wij hebben de save the date kaartjes ook enkel naar de mensen voor het avondfeest gestuurd.