Terug naar overzicht
oma & patrick bomma & bompa mama & vake (mijn maam met papa van mijn toekomstige) broers en zussen met hun partner van oud naar jong nichtjes bruidegom met zijn mama bruidskindjes bruid met papa voor je papa dat moet je zelf weten natuurlijk hé, maar ik vind dat zeker even mooi. met wie gaat je bruidegom dan binnen? of gaat die dan ook alleen?
bij ons gaat het zo bij het naar binnen gaan getuige kris & haar man getuige charlotte & zijn vrouw mijn moeder & zijn vader kris & zijn moeder bruidskindjes mijn papa & ik als jij met de bruidskindjes kan binnenkomen, vind ik dat wel te doen... misschien kan je dan hun handjes vastnemen of zo, zodat je er niet echt alleen binnenkomt... zou je vader het écht niet zien zitten om voor even zijn mening opzij te zetten en naast zijn dochter binnen te komen? zo lang duurt dat allemaal niet hé :-)
eigelijk niet echt over nagedacht dacht gewoon iedereen naar binnen gelijk hoe en dna bruidskindjes en daarachter wij samen
Hoi, Ik zou het liefst samen met mijn partner binnen komen in de kerk... maar. Mijn schoonmama wil echt heel graag met haar enige zoon binnen gaan in de kerk. En wie ben ik om haar dat te ontnemen. Nu dat maakt het wel moeilijker allemaal. Mijn mama is overleden waardoor er een 'gat' valt in de rij als ijn schoonmama met partner wil binnen gaan. Wie gaat er dan met mijn schoonpapa... Mijn broer en en papa zijn beide alleen en zullen samen lopen. schoonzusjes lopen met hun partner. Ik alleen met de kindjes. Voorlopig.... tzal nog puzzelen worden. Kben al blij te zien dat ik niet alleen ben waar dat niet zo vanzelfsprekend is allemaal. Succes!
mja, hij heeft bij de aankondiging van onze verloving duidelijk laten merken dat hij TEGEN was... Niet tegen mijn vriend, maar echt tegen het trouwen zelf... Hij werkt bij de belastingen en is vroeger werkelijk met mijn ma getrouwd voor het fiscaal voordeel. Tegenwoordig vindt hij dit niet meer de moeite en vindt hij trouwen echt weggesmeten geld... Echt jammer.. doet me veel pijn, want hij spreekt dus ook niet over onzen trouw. Vandaar ook mijn vrees of hij mij met veel plezier zal weggeven.. Nu ja, gelukkig zijn de ouders van mijn vriend helemaal VOOR! Ik dacht van de suite in deze volgorde te laten binnenkomen: Bruidegom + mama bruidegom Papa bruidegom + mama bruid Papa bruid + oma bruid Broer bruid + getuige (zus bruid) Getuige bruidegom (zijn schoonbroer) + zus bruidegom Mijn hond + 2 bruidskindjes + mezelf
Hey daar, Wij gaan ook voor suite, maar niet te strak... Bruidegom met zijn mama Vader bruidegom en moeder bruid Getuigen andere familieleden bij ons een pak! De bruidsmeisjes Papa bruid met bruid Succes
Hey iedereen, is het echt gewoonte om de vader van de bruidegom met de moeder van de bruid te laten lopen? wij zitten ook met wat puzzelwerk en ik dacht bruidegom vader gewoon met oma bruidegom te laten lopen en mijn mama dan met haar vriend. Anders moest de vriend van mijn mama met de oma van de bruidegom gaan en die twee kennen elkaar totaal niet... pfff echt puzzelen. Ik zal het altaar oplopen met aan één arm mijn papa en andere andere arm mijn opa. Anders liep hij alleen. Maar kvind het wel leuk zo :-) Lekker gezellig met z'n drietjes :-) Och ja, als we er ons maar allemaal goed bij voelen zeker?