Terug naar overzicht
Bij het zoeken naar een leuke tekst voor op onze uitnodigingen (ik heb nog geen kinderen), viel ik toevallig op deze tekst die ik wel leuk vond Bij deze kondig ik aan, dat mijn papa en mama trouwen gaan.Op ........ staan zij hand in hand, in het gemeentehuis van ..... voor deambtenaar van de burgelijkestand.Waar ik ze de ringen mag geven, voor de rest van hun hele leven.Om deze dag te vieren lijkt het mijn papa en mama fijn, als u hierbij aanwezig wilt zijn. Groetjes
Ik heb van iemand tekstje gezien: Mijn zusje en ik kondigen vol trots aan.Dat onze papa en mama naar het stadhuis zullen gaan.De familienaam NAAM was ons al gegeven.Maar mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven.Op DATUM worden papa en mama naar het Stadhuis van PLAATS gereden.Waar zij om TIJDSTIP HUWELIJK in het huwelijk zullen Treden. vind ik ook wel leuk!
bedankt allebei vind ze alltetwee heel leuk. groetjes en als er nog ideeen zijn laat maar komen he
ik heb ooit gezien, NAAM & NAAM willen graag laten weten,Dat mama vanaf DATUM ook FAMILIENAAM zal gaan heten. Lijkt veel op die van kelly....