Terug naar overzicht
Ik trouw 30 april en ben dus ook begonnen met de zonnebanksessies. Mij hebben ze verteld dat ik best 2 à 3 keer per week ga tot je de kleur hebt bereikt dat je wilt hebben en vanaf dan 1 keer per week verder doen. 3 weken voor de trouw ga je dan weer 2 à 3 keer per week.
Amai dat lijkt mij veel.Ik ga zeer onregelmatig, en ben sinds eind december (een maand geleden dus) 3x naar de zonnebank geweest. 3x 15min, wel een zonnebank met sterke gezichtsbruiner e.d. en iedereen zegt nu al dat ik er bruin uitzie. Natuurlijk zien alle andere mensen er nu wel heel erg wit uit in de winter.Ik ga wanneer ik een gaatje heb, denk nog 1/2 keer te gaan, maar niet de dag voor de trouw of zo, want stel dat ik plotseen verbrande neus zou hebben haha
hoi Nele Wij trouwen op 30/4, net zoals Evi :-), en bij mij raadden ze aan om half februari ongeveer te beginnen (2 à 3 keer per week). Voor de laatste keren hebben ze een speciale 'tower' waar je rechtopstaand in kan, om de witte vlekjes van het liggen weg te bruinen. groetjes Joyce
Ik trouw de week erna, dus dan begin ik best ook ergens in februari... Bedankt al voor de tips
En ik trouw 13/05 en ben al sinds december begonnen. 2x per week gedurende 10 sessies en nu 1x per week ...
Tegen mij hebben gezegd dat je gewoon 2 weken voor de trouw een paar keer moet gaan. Ze zeiden dat het toch weg is als je zo veel op voorhand gaat...
Mij hebben ze aangeraden om vanaf begin maart 2x per week te gaan. Ik heb huidtype 2 dus bruin niet echt heel gemakkelijk, maar met 14 sessies zal ik toch al een mooi kleurtje hebben. Ik mag ook niet te lang gaan (niet meer dan 10 min), want dan ben ik gegarandeerd verbrand. Normaal gezien begin je het te zien na een 5-tal keer. Groetjes Maaike
Bij mij gaven ze hetzelfde advies als Evelien. Best een 2-tal weken op voorhad 2 à 3 keer per week. Al wat je ervoor doet vervaagt toch weer of heb je de kans dat je er té zonnebankbruin uit ziet en dat is nu net wat we niet willen hé?
ik trouw binnen een dikke week en ben sinds maandag aan het gaan. Ik zei dat in het zonnecenter en ik was zeker nog op tijd. Deze week 3 keer gaan en volgende week nog 2 keer en tis gefixt!
Hoi,Ik ben al sinds oktober bezig omdat ik het heel geleidelijk wou doen. Ik ga nu maar 1 keer in de week (soms anderhalve week of 2 weken). Ik merk dat ik nu al een stuk bruiner zie.De weken voor onze trouw ga ik wel regelmatiger.