TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rieke
5-2-2011
|
27-1-2011 15:16:47
Je uitnodigingen zelf maken heeft zoiezo zijn charmes, het is gewoon een originele kaart ! Maar zelf afdrukken of in het kruidvat? No way, dat zou ik niet doen. Je wil toch dat je uitnodigingen van super kwaliteit zijn, dat je ontwerp echt eruit ziet zoals jij wil. Ga er gewoon mee naar de drukker en vraag welke soorten papier ze voorstellen en hoeveel het kost. Ik heb ook mijn uitnodigingen volledig zelf ontworpen en laten drukken bij een drukker en de prijs is zeker niet goedkoper, maar het resultaat is des te beter. Ik heb mijn uitnodiging in photoshop gemaakt. Je moet er rekening mee houden dat je aan je uitnodiging ook een extra rand voor snijwerk moet voorzien, sommige drukkers werken ook enkel met rgbkleuren of dergelijke... In welk programma heb je het gemaakt ?
|
|
Lien
26-5-2012
|
27-1-2011 15:25:53
Oei, met Photoshop kan ik echt niet overweg, mijn programma heet 'Picture It', maar ik denk dat dit te amateuristisch zal zijn... Ik zou het liefst bestaande kaarten kiezen, je hebt nu al zoveel keuze, en aangezien zelf maken niet veel goedkoper is..
Wou eens informeren, omdat m'n vriend m'n proefje leuk vond.
|
|
Kelly
4-6-2011
|
27-1-2011 15:26:54
Ik maak mijn uitnodigingen ook zelf en ga ze laten drukken door printconcept.be
Daar kan je een stalenmap aanvragen om het papier ne keer te voegen. Dat is het goedkoopste en je bent bij prof.drukker. Als je naar een plaatselijke drukker ga, betaal je ongeveer hetzelfde als die kant en klare uitnodigingen (allé dat was bij mij toch zo...)
Ik heb met publisher alles gemaakt, maar zou graag ook photoshop leren.
@ Rieke: heb je dat zelf geleerd of heb je cursus gevolgd?
|
|
Ellen
30-7-2011
|
27-1-2011 19:27:22
Hoi, Mijn toekomstige is onze uitnodiging ook aan het maken in photoshop. Je moet inderdaad een rand voorzien, van een 2à3mm. Wij gaan ze laten afdrukken. Hebben al prijs gaan vragen bij 1 drukker en we zouden voor 100 uitnodigingen + enveloppen 135euro betalen. We gaan zeker ook nog naar een andere drukker. Iemand die we kennen heeft daar uitnodigingen laten drukken en ze moesten 1 euro per uitnodiging+envelop betalen. Wat denk ik wel heel goed meevalt. Had er ook wat schrik voor maar het resultaat ziet er al heel goed uit! En als je het laat afdrukken is de kwaliteit ook altijd goed!
|
|
Rieke
5-2-2011
|
28-1-2011 7:49:42
Ik heb photoshop geleerd tijdens mijn studies (architectuur), en heb dus grafische vormgeving gehad. Wij hebben 2x100 uitnodigingen (receptie, avondfeest) + 200 enveloppen, + 100 menukaartjes + 2x100 naamkaartjes (2 soorten) allemaal laten drukken in kleuredndruk (glans). Kwam in totaal op 500 euro (wel kostelijk papier gekozen)
|
|
bauke
6-8-2011
|
1-2-2011 10:50:11
ik maak de uitnodigingen helemaal zelf.
Ik ben kleuterleidster van opleiding en teken en kleur ze helemaal. dat is een heel prijsverschil en het heeft zijn charme!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|