TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
5-5-2012
|
27-1-2011 20:47:54
Ik vind dit toch op zijn minst een beetje raar hoor. Ik heb nog geen ervaring, maar ik weet wel dat je een paskleed kunt kopen in solden (niet aan de volle pot dus) en dat dit dan heel duidelijk vermeld wordt. Als je dit niet als solden hebt gekocht zou ik toch een nieuw kleed eisen. Da's straf wat ze met je proberen te doen. Niet aanvaarden.
Groetjes,
Cindy
|
|
Greet
15-7-2011
|
27-1-2011 20:50:01
Hey Valerie, dat zou ik toch ook niet zomaar aanvaarden: ofwel helemaal nieuw, ofwel een fikse korting! Bruidjes durven toch ook wel es zweten bij het passen (zenuwen, onder warme lampen, ...) dus ik vind niet dat ze dat zomaar kunnen verkopen.. Groetjes Greet
|
|
Elke
9-7-2011
|
27-1-2011 20:58:48
Ik ben het helemaal eens met de voorgaande reacties. Ik heb bewust niet gekozen voor Le Chapeau omdat ik hier als insgelijke verhalen van gehoord heb... persoonlijk heb ik er geen ervaring mee... het is ook maar van horen zeggen met een vriendin. Maar ik vind dat je of een fikse korting of een nieuw kleed moet eisen... punt uit!
Veel succes
|
|
Stefanie
20-8-2011
|
27-1-2011 21:22:40
Ik ben het volledig eens met alle voorgaande reacties! Ik zou zeker een nieuw kleed eisen als ze er niets willen vanaf doen. Heb je al een voorschot betaald? Zal wel zeker ....
|
|
roxanna
6-8-2011
|
27-1-2011 21:41:17
Ik heb ook al zo'n verhalen van le chapeau gehoord. Mijn schoonzus kocht er haar suitekleedje voor de trouw van een vriendin, ze was getuige. Tot 3x toe bestelden ze de verkeerde kleur en uiteindelijk heeft ze een veel goedkoper kleedje gekregen niet naar haar keuze en voor dezelfde hoge prijs, 2 dagen voor het huwelijk...
|
|
Ellen
28-5-2011
|
27-1-2011 21:46:22
Wat zou je zelf het liefste willen? Een nieuw kleed of een fikse korting?