TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
5-5-2012
|
27-1-2011 20:47:54
Ik vind dit toch op zijn minst een beetje raar hoor. Ik heb nog geen ervaring, maar ik weet wel dat je een paskleed kunt kopen in solden (niet aan de volle pot dus) en dat dit dan heel duidelijk vermeld wordt. Als je dit niet als solden hebt gekocht zou ik toch een nieuw kleed eisen. Da's straf wat ze met je proberen te doen. Niet aanvaarden.
Groetjes,
Cindy
|
|
Greet
15-7-2011
|
27-1-2011 20:50:01
Hey Valerie, dat zou ik toch ook niet zomaar aanvaarden: ofwel helemaal nieuw, ofwel een fikse korting! Bruidjes durven toch ook wel es zweten bij het passen (zenuwen, onder warme lampen, ...) dus ik vind niet dat ze dat zomaar kunnen verkopen.. Groetjes Greet
|
|
Elke
9-7-2011
|
27-1-2011 20:58:48
Ik ben het helemaal eens met de voorgaande reacties. Ik heb bewust niet gekozen voor Le Chapeau omdat ik hier als insgelijke verhalen van gehoord heb... persoonlijk heb ik er geen ervaring mee... het is ook maar van horen zeggen met een vriendin. Maar ik vind dat je of een fikse korting of een nieuw kleed moet eisen... punt uit!
Veel succes
|
|
Stefanie
20-8-2011
|
27-1-2011 21:22:40
Ik ben het volledig eens met alle voorgaande reacties! Ik zou zeker een nieuw kleed eisen als ze er niets willen vanaf doen. Heb je al een voorschot betaald? Zal wel zeker ....
|
|
roxanna
6-8-2011
|
27-1-2011 21:41:17
Ik heb ook al zo'n verhalen van le chapeau gehoord. Mijn schoonzus kocht er haar suitekleedje voor de trouw van een vriendin, ze was getuige. Tot 3x toe bestelden ze de verkeerde kleur en uiteindelijk heeft ze een veel goedkoper kleedje gekregen niet naar haar keuze en voor dezelfde hoge prijs, 2 dagen voor het huwelijk...
|
|
Ellen
28-5-2011
|
27-1-2011 21:46:22
Wat zou je zelf het liefste willen? Een nieuw kleed of een fikse korting?
Persoonlijk zou ik een serieuze korting eisen. Ik zou het kleed misschien nog wel laten kuizen (+- 100 euro droogkuis). En achteraf misschien zelfs nog blij zijn met deze 'besparing'.
Doe vooral hetgene waar je jezelf het beste bij voelt.
|
|
KATRIEN
12-8-2011
|
27-1-2011 23:22:47
Niet kopen zou ik zeggen!!
|
|
Marijke
3-6-2011
|
28-1-2011 8:35:31
hoe weet je dat je dat pasmodel gaat krijgen? Ik heb mijn jurk ook besteld bij Le Chapeau in Bree, maak me nu wel een beetje ongerust...
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
28-1-2011 9:51:14
Dag Valerie,
Ik zou me hier zeker niet zomaar bij neerleggen en een korting of een andere jurk eisen (afhankelijk van waar jij je zelf het beste bij voelt). Ieder bruidje (en ook iedere bruidegom uiteraard!) verdient een excellente service, het is allemaal al duur genoeg.
Ikzelf had tot hiertoe alleen maar goede commentaren gehoord over Le Chapeau, maar blijkbaar bestaat de perfecte winkel niet...
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
28-1-2011 9:58:55
Toen ik mijn kleedje bestelde (niet bij Le Chapeau), zeiden ze dat ze het pasmodel aan de kant zouden houden voor mij tot ze de bevestiging hadden dat ik zeker op tijd een nieuw kon krijgen waarvoor dan ook nog eens voldoende tijd was voor aanpassingen en zo... Ondertussen is gebleken dat het nieuwe nog ruim op tijd zal aankomen!
Zit jij qua datum dicht bij je trouw misschien dat ze gewoon geen tijd meer hebben om een nieuw te bestellen? Ik weet het niet hoor... Normaal rekenen ze een 4-tal maanden na bestelling hoorde ik hier en daar.
Als dit niet zo is, zou ik zeker een NIEUW eisen. En krijg je geen nieuw, dan eerst laten reinigen op hun kosten én een korting vragen! Als je daarmee kunt leven natuurlijk...
Het is niet leuk, maar zou toch wel even op m'n strepen staan wat dit betreft! Doe dat goed!!
|
|
anouk
30-7-2011
|
28-1-2011 15:47:31
ik mocht kiezen het pasmodel aan 5% (hier was wel echt niks aan) of een nieuw. was in le chapeau te antwerpen. ze behandelen de kleedjes (pasmodellen) wel heel goed. je moet met een verkoopster in het hokje, zodat je ze niet beschadigd, juwelen uit, handschoentjes aan... dus ik denk niet dat die pasmodellen echt heel erg vuil/beschadigd zijn....
|
|
valerie
|
28-1-2011 21:29:05
Ik heb mijn kleed 8 maanden op voorhand gekozen, dit vind ik toch ruim op tijd om een nieuw te bestellen. Ik moet binnenkort terug voor mijn 2de pasbeurt, ga dan toch eens vragen waarom ze voor mij geen nieuw hebben besteld. Ik wil zeker niemand afschrikken om naar le Chapeau te gaan, want ik ben daar echt heel goed geholpen en ze waren ook super vriendelijk!
Maar ik zou het niet echt eerlijk als ik volle pot moet betalen voor een paskleed, terwijl andere korting of een nieuw besteld kregen; Groetjes
|
|
sarah
17-12-2011
|
29-1-2011 8:29:11
Valerie,
8 maanden zeg je, dus waarschijnlijk heb je de bestelling geplaatst in de zomer?
Zou het niet kunnen dat het model dit jaar 2010-2011 niet meer wordt gevolgd ,en de stof misschien niet meer beschikbaar was? Wegens toen ik ging dress shoppen is er me door verschillende winkels verteld dat ik toch best al rond de winter periode zou kiezen. in de zomer sluiten de fabrieken vaak en zijn zich al aan het toeleggen op de productie van de nieuwe modellen.
Ik zou eigenlijk niet wachten tot je tweede pas en gewoon teruggaan met je bon.
|
|
valerie
|
29-1-2011 10:18:09
nee hoor ik ben in oktober geweest, toen was er juist de nieuwe collectie binnen, ik ga ook niet meer wachten, ik ga er deze week eens langs gaan groetjes
|
|
Ilse
10-10-2010
|
22-2-2011 16:29:19
Winkels hebben geen pasmodelen. Alles is stock om te verkopen. Dat zou niet haalbaar zijn. Wat uit de winkels verkocht wordt dat wordt gereinigd en vermaakt Zo werken ALLE winkels.En daar is niets mis mee. Als je gewone kleding gaat kopen dan koop je toch ook goederen uit de winkel. Niet??
|
|
valerie
|
22-2-2011 19:53:14
Daar is zeker niets mis mee, vind het alleen raar dat ik van anderen hoor dat ze korting hebben gekregen op een pasjurk of er anders een nieuwe werd besteld. Dan moeten ze bij iedereen hetzelfde doen. Er zijn trouwens wel winkels die enkel met pasmodellen werken en waar er altijd een nieuwe jurk besteld word. Bij issa moda bv. word er zo toch gewerkt. Gewone kleding kost meestal ook niet zo'n fortuin, dus vind ik dat het wel tot in de puntjes in orde mag zijn maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|