Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

27-1-2011 21:16:50
Hoi iedereen,

Wij trouwen in juli en zouden hierna meteen op huwelijksreis willen vertrekken. Wij zijn volop bezig met het plannen van deze reis. Heeft er iemand van jullie bestemmingen, tips en/of ideeën die ons bij onze keuze kunnen helpen? Zijn op zoek naar zon, zee, strand en mooie bezienswaardigheden.

Alvast bedankt voor de info!

Leen
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1119

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik27-1-2011 21:20:23

Mexico als je veel culturele bezienswaardigheden zoekt.
Thailand als je houdt van de natuur en de onderwaterwereld...

Veel succes met de zoektocht!

Ellen
28-5-2011
 Meld misbruik27-1-2011 21:54:49

Een rondreis Sri Lanka combineren met een weekje Malediven!!
Gaan wij waarschijnlijk ook doen. Lijkt me zalig! Zijn ook nog aan het kiezen, tussen de hotels dan :-))

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik27-1-2011 22:07:46

Wij zijn in september naar Mauritius geweest. Echt een aanrader! Zon, Zee, Strand, Wonderlijke natuur en cultuur. En ook zeer lekker eten!

Succes met de keuze!

An
23-7-2011
 Meld misbruik27-1-2011 22:20:44

Wij trouwen 2 weken na jullie!!! Vertrekken 25 jullie voor 12 nachten naar Corfu - Griekenland. Onze eerste keuze was Dominicaanse of Malediven.. maar was toch wel iets teveel vant goeie, wat ons budget betreft!! (Dit door het hoogseizoen en bouwvakvakantie) Ook zou dat het regen of orkaanseizoen zijn en daar zaten we ook niet echt op te wachten.
Wat ik wel ondervonden heb is dat je bij sommige hotels een honeymoon krijgt maar in ons geval was de vroegboekkorting veel intresanter: Veel succes....

Stefanie
19-8-2011
 Meld misbruik27-1-2011 22:21:59

Wij hadden heel graag Mexico gedaan, maar dit heeft het reisbureau ons afgeraden gezien het na ons huwelijk net orkaanseizoen is.
Zij hebben ons Calista Luxury Resort aangeraden in Belek.
Schijnt het neusje van de zalm te zijn voor honeymoon!
Veel succes met jullie zoektocht!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik27-1-2011 23:12:05

Hoi!
Ik ben zelf reisagente en als je verder dan Europa wilt gaan, beperken de mogelijkheden zich tot Mauritius (OOK belangrijk welke kant je kiest = zeker de west/noorkant nemen anders ook slecht weer), de Seychellen (bounty stranden) en Bali (leuke, goedkope bestemming met een SUPERservice en hier kan je ook heel wat dingen afzien (bijv. eerst tripje doen en nadien strand ofzo). Wat je ook nog 'exotisch' kan doen is Thailand maar alleen Koh Samui.
Officieel heb je regenseizoen op Caraiben en andere exotisch bestemmingen maar das altijd tussen haakjes zenne. Voor 't zelfde geld heb je daar prachtig zonweer.
Meestal ist ne zware bui van een uurtje en nadien helemaal terug open.
Malediven is absoluut slecht weer dan, zeker niet doen!!!!
Turkije is, naar mijn bescheiden mening, niet echt een honeymoonbestemming.
Jullie gaan daar vol families en kinderen zitten, erg druk! Het zijn ook vaak mastodonten van hotels... In Griekenland heb je bijv. veel romantischer/intiemer hotels (Grecotel Amirandes!!!!). Of anders Toscane ofzo? Ale, je moet maar zien natuurlijk he!
Indien je concrete vragen hebt over bepaalde bestemmingen, mag je altijd terug reageren hoor! Hopelijk ben je hier alvast iets mee!

Ellen
7-8-2010
 Meld misbruik28-1-2011 10:41:26

Hey,

Wij zijn in augustus vorig jaar naar Peru geweest! Fantastische reis! De reis hebben we geboekt bij een Belgisch kantoor in Peru. Zij organiseren ook reizen in Argentinië en Bolivia. Als je graag meer info wil laat me gerust iets weten.

evy
18-6-2011
 Meld misbruik28-1-2011 11:32:21

hm
ook hier zijn we er totaal nie uit..
ons hart aan italie verloren en wille er heel veel zien, maar voor huwelijksreis...
wille ook wel eens iets anders..; zoiezo met cultuur, natuur etc,
vant weekend reisbureau, als we daaruit tips hale , late we het wete

grtjes

Bjoke
23-7-2011
 Meld misbruik28-1-2011 12:05:56

Wij zijn ook reeds op zoek geweest... Iemand ervaring met Jamaica?

Brecht
2-7-2011
 Meld misbruik28-1-2011 12:37:07

Wij trouwen week voor jullie, en vertrekken op 10 juli naar Cuba. Wij combineren rondreis met verlenging strandvakantie in All-In hotel, zodat we toch nog kunnen genieten ook.
Ze zeggen wel dat het daar regenseizoen is, maar blijkbaar duurt dat maximum 1 uur. Al veel mensen gehoord die die periode zijn geweest, en telkens goed weer gehad.
Dus op hoop van zegen ;) !
Succes met de planning nog!

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik28-1-2011 13:31:08

Wij hebben onze vakantie naar jamaica geboekt. Er zijn superveel excursies die je daar kan doen, kan nu al nt kiezen zodus dat wordt bij ons de moeilijke keuze, maar ik zie het echt volledig zitten! Eerst was ik niet overtuigd maar hoemeer ik er over lees zoveelste harder kijk ik er naar uit!
Ik zou zeggen gaan informeren bij het reisbureau en dan kan je al bepaalde dingen schrappen en komen jullie er uiteindelijk toch uit! Succes!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik29-1-2011 15:44:13

Hallo,

Wij zijn in augustus naar Mauritius geweest. Echt prachtig! Zeker een aanrader. Wij hebben geboekt via MauritiusTravel in Nederland. Dit is een heel stuk goedkoper dan als je in België boekt (wel een Belgische reisverzekering nemen, Nederland is niet zo goed in deze verzekering). Wij hadden het hotel Beau Rivage, gewoonweg subliem!

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums