Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen zelf ontwerpen

27-1-2011 21:41:42
Hey iedereen,

wij zouden graag onze ringen zelf ontwerpen. Iemand al ervaring mee? Of kunnen jullie iemand aanbevelen? Benieuwd naar jullie antwoorden.

Groetjes

Nelly & Bert

Nelly
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1005

marta
23-7-2011
 Meld misbruik28-1-2011 10:35:49

wim meeuwsen in antwerpen is daar bekend voor, hij maakt prachtige dingen maar er hangt wel een prijskaartje aan. wij hebben de onze laten maken bij gerda de vrij aan de overkant van wim meeuwsen, ze is minder bekend maar even mooi of misschien nog iets specialer voor ons en ook wat goedkoper

ik denk dat je dat bij elke goudsmid kunt vragen die zelf zijn juwelen maakt in een atelier want bij gerda hadden we ook een ontwerp van haar gezien en dan hebben we er dingen aan veranderd. als je naar een juwelenzaak gaat waar ze "merken" verkopen dan denk ik dat je minder geluk hebt

tania
1-7-2011
 Meld misbruik28-1-2011 12:57:22

Hallo,
Wij hebben een afspraak om onze ringen zelf te maken bij Wim Meeussen. Op zijn site kan je alle info vinden ivm de prijs enzo. Wij hebben eind december onze afspraak gemaakt en toen was er pas plaats vanaf half mei (heeft blijkbaar redelijk veel aanvragen hiervoor) tegen half juni zou hij ons onze ringen dan kunnen afleveren.
Grtjs

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik28-1-2011 14:29:41

Wij laten onze ringen maken bij Ilse Verbruggen (http://www.ilseverbruggen.be/). Je kan er geen work-shop volgen om je ringen zelf te maken (denk ik) maar hebt wel volledige inbreng in het uitzicht van het ontwerp. Ze werkt volgens jou inbreng, voorbeelden, budget...

Reken voor het zelf maken / laten ontwerken van ringen wel voldoende tijd want wij mogen pas ten vroegste een eerste glimp gaan opvangen van onze ringen binnnen een maand en hebben ze rond Kerst gaan bespreken.

Rütger
28-7-2012
 Meld misbruik29-1-2011 5:13:49

Heb op de huwelijksbeurs ene Tanja Katzmann gezien.
Het concept was ook redelijk interessant maar de prijzen zijn bij ons nog steeds een groot vraagteken.
http://www.goudsmid-katzmann.be/

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik29-1-2011 14:56:47

Onze ringen komen van Sofie de Nys. Zij ontwerpt ze volledig volgens jullie wensen. (450 euro per koppel ringen in het zilver)

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik29-1-2011 15:36:09

Hallo,

Wij hebben onze ringen bij Diane Pacholski laten maken (Hasselt, Wimmertingen). Wij zijn enorm tevreden en qua prijs valt ze ook heel goed mee.

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...