Terug naar overzicht
kader in kringloopwinkel? of via 2dehands ofzo? (wij hebben er één via een collega van mij kunnen krijgen) zakjes bij Ava of in Makro bloemist kan ik niet mee helpen aangezien mijn schoonmoeder alles van bloemen zal doen, de ringen worden bij ons gewoon op een ringkussen gebracht... groetjes Joyce
Hallo, Oude kaders kan je idd met hopen in de kringloopwinkel vinden. En een goud spuitbusje bij Brico, Gamma,... Zakjes bij Ava of confiseriezaken hebben dit ook meestal hoor. Bloemist? Van waar ben je? Wij hebben ook alles zelf gedaan maar er zijn overal wel goede bloemisten te vinden denk ik hoor. Aanbrengen van de ringen. Ik heb al gehoord met een ballon, maar ik vond dit wat riskant. Als je zoontje de ballon loslaat hangen de ringen boven in de kerk . Naargelang de leeftijd van je zoontje kan je ze ook in een traktor, camion, auto,... laten brengen met zo'n koordje; Zo kan hij de ringen in.... voorttrekken. Een beer wordt ook nogal eens gedaan... Ik noem maar wat op... Heel veel succes Groetjes Annelies