Terug naar overzicht
ik zou als je echt nog in 2011 willen trouwen , heel rap een zaal kiezen,dj en dan fotograaf. want deze zijn heel rap vol geboekt x
heyhey, ik denk dat er wel heel wat mensen dan met verlof zijn... (dit is de reden waarom wij net buiten "de grote vakantie" trouwen :-)). als ze het natuurlijk genoeg op voorhand weten, kunnen ze er wel rekening mee houden, maar dan zou ik me toch haasten want heel wat mensen zijn nu hun reis aan het boeken voor deze zomer (wegens vroegboekkortingen enz :-)). groetjes en veel succes! evelien
In juli zijn er veel mensen op vakantie, en zoals Evelien hierboven zegt, de meeste mensen zijn nu hun vakantie aan het boeken. Als jullie die zaal toch willen moet je ook dringend de DJ en fotograaf vastleggen. En je kleed gaan kiezen want veel merken hebben een productietijd van 6 maanden.
Beste Brenda, Als huwelijksfotograaf ben ik momenteel nog beschikbaar op 17/7. Ik tracht met eerlijke prijzen te werken. Mogelijkheid van opmaak tot dans en geen verplichtingen. Je foto's steeds in hoge resolutie en bewerkt op dvd. Mocht je interesse of graag meer info hebben, hoor ik het graag . Verder maak ik steeds graag tijd voor je vrij, na afspraak. Vriendelijke groeten, Yves
Leuk dat je nog een datum voor dit jaar hebt gevonden. Het valt inderdaad wel in het verlof van "den bouw" dus veel mensen gaan dan op vakantie. Ik zou onmiddellijk naar iedereen die je er ECHT bij wilt hebben al een digitaal SAVE THE DATE kaartje mailen! Zo kunnen zij hun vakantie misschien rond jullie huwelijk plannen hé! Nog veel succes met de voorbereidingen!
En dan misschien eerst richting stadhuis ? Als je eventueel kerkelijk wil trouwen, moet je wel vooraf wettelijk gehuwd zijn.
heb facebook-gewijs een klein poll gedaan en those who count zijn in het land dus we gaan eens met de zaal praten om te kijken wat het budget is dat we nodig hebben en vooral wat de mogelijkheden zijn. Andere optie is 4 juni maar dat is het weekend van OLH hemelvaart en dat is ook niet optimaal vind ik. Kleed maak ik me geen zorgen over want ik ga niet voor de prinsessenjurk, voor de burgerlijke trouw maakt een vriendin die ontwerpster is mijn jurk, voor het feest de volgende dag ga ik een designer dress halen, ik betaal dan evenveel als voor een klassieke trouwjurk alleen kan ik 'm dan nadien nog dragen. Qua datum stadhuis zal het wel lukken, wettelijke trouw doen we sowieso op andere dag dan feest tijdens de week. de stress slaat toe, aiaiai, ik dacht dat mij dat nooit zou overkomen !