TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liselotte
25-6-2011
|
28-1-2011 9:17:27
Hey!
Je moet doen wat jij mooi vind en waar jij je goed bij voelt!
Rode schoenen / juwelen zijn superleuk!
Pas wel op dat alle aandacht niet naar je schoenen gaan!
Ik heb een kort kleedje en ik zei in de winkel "en daar roze schoenen onder" en die mevrouw zei: "ik raad u dat af, alle aandacht gaat dan naar u schoenen en u jurk is eigenlijk het belangrijkste"
Heb je zo een bustierkleedje, dan kan je bv vragen aan de winkel om er een rood lint in te verwerken, bv een strik.
En als je met de rode kleur werkt, vraag dan zeker aan je toekomstige om een rode das te dragen :)!
Weetje, ik ben iemand die zich heel veel aantrekt van wat de mensen denken, mijn verloofde is daar het tegenovergestelde van! Ik ben enorm bang voor mijn kleedje... het is kort en helemaal niet wat de mensen zullen verwachten... ik ben mij nu al aan het doodstressen over wat de mensen zullen denken en zeker wat mijn verloofde er van zal denken! Hij stel mij altijd gerust, zegt dat ik in alles mooi ben (clichéééé) en wat ik ook aanheb, hij toch met mij zal trouwen :)!
Ik probeer me zo weinig mogelijk aan te trekken wat de mensen zullen denken... maar het is soms o-zo-moeilijk!
Dus, ik weet hoe je je voelt, maar laat u niet beinvloeden en doe wat jij leuk vindt
|
|
Evelien
9-7-2011
|
28-1-2011 9:24:36
Rode accenten zijn supermooi! En ik vind rode schoenen eigenlijk echt helemaal geweldig! Mijn mama vind het niet zo'n goed idee om rode schoenen te dragen maar ik denk er toch nog wel over na ;) En ja, mensen zullen kijken naar je kleurige schoenen, maar denk je nu echt dat ze niet gaan kijken naar wat de bruid voor jurk draagt?! Echt wel :) Liselotte, als jij roze schoenen wil --> gewoon doen!!! Dat geeft echt een leuk accentje aan je outfit!!
|
|
Maaike
16-4-2011
|
28-1-2011 11:59:12
Wij doen het al zoals jij het nu voorstelt!
Ik heb een lang wit kleed (bustier) en rode ballerina's. Het bruidsboeket is wit - rood - groen en ik zal ook speldjes met een rood steentje in mijn haar hebben. Ook mijn nagels zullen rode gelnagels zijn. Mijn aanstaande heeft een rode das. De juwelen heb ik simpel en wit gelaten, omdat ik dacht dat het anders te veel zou worden.
Het gaat echt prachtig zijn, dus vooral doen als je het ook zo wil!
|
|
Leontine
3-6-2011
|
28-1-2011 12:37:13
Ik denk dat rode schoenen juist hartstikke super zullen staan, mits ze niet al te veel tierlatijnen vertonen. Anders gaan ze misschien inderdaad té veel aandacht trekken. Eventueel een rood lint in de haren en een rood/wit boeket en dan ben je samen met je kindjes een mooi geheel. Aanstaande met een rode das en/of corsage en dan moet dat een prachtig plaatje zijn...
|
|
Tina
1-5-2010
|
28-1-2011 13:18:08
Hey,
Gewoon ter info : ik heb nog prachtige rode schoenen te koop staan van mijn trouw. Maat 38 !
Als dat toevallig je maat mocht zijn en je interesse hebt (heb er foto's van), stuur mij dan een mailtje.
tfav@indeff.com
Doe ze weg voor een prijsje omdat ik mijn kleed ook verkocht heb, en die dame had een andere schoenmaat ...
Het zijn van de collectie Elsa Rainbow, type Daphne. Gekleurd in het scarlet rood. 1 keer gedragen !
TINA
|
|
Sabrina
6-5-2011
|
28-1-2011 18:01:26
heb maatje 39 ,vrees echter dat ze te klein zullen zijn,mar toch bedankt
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|