TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvia
15-6-2012
|
28-1-2011 9:29:19
"Mooi" verhaal Aurelie, ik wens jullie het allerbeste en hopelijk hebben jullie vanavond een verhelderend gesprek, zodat de plooien kunnen gladgestreken worden en jullie huwelijk een prachtige dag wordt. Het is je van harte gegund! :-)
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
28-1-2011 9:59:56
Mooi om te lezen Aurelie, ik krijg er kippevel van!
Ik hoop van ganser harte dat je samen met mama en schoonmama de perfecte suitekledij vindt én dat het gesprek vanavond een positief gevolg krijgt! Ik duim! :-)
|
|
Rieke
5-2-2011
|
28-1-2011 10:14:45
Aurelie, Ik begrijp je heel goed. Bij ons is er ook een zeer lastige familiesituatie en je kan het niet zomaar uit de weg gaan. Zeker op een huwelijk... Het is niet gemakkelijk, maar ik heb het gevoel dat jij een grote steun zal zijn voor je toekomstige ! Hou jullie sterk, en alles komt goed !
|
|
Melodie
4-6-2011
|
28-1-2011 10:36:05
Hey Aurélie,
raar om te zien hoeveel gelijkenissen we hebben (heb zelf 5 jaar lang geen contact gehad met mijn vader). Bij ons bereikt de schoonmoeder situatie wel stilaan zijn hoogtepunt... we hebben een appartement gekocht en hebben dat waar we nu zitten verhuurd... wij gaan dus tijdelijk gedurende 1 maand bij de toekomstige schoonouders moeten gaan wonen. waar ik op zich blij mee moet zijn want spaart ons een maand huur uit maar dat wordt een echte HEL!!
|
|
Sabrina
6-5-2011
|
28-1-2011 10:55:44
wat een verhaal meid,mooi om te lezen, hopelijk geraken alle plooien glad gestreken,met een happy end het beste voor vanavond
|
|
Kendra
21-5-2011
|
28-1-2011 15:10:49
Heel mooi, bij ons komt er mss ook een gesprek, hopelijk komt alles goed want ben er ook van overtuigd dat je anders later spijt gaat hebben omdat één van de ouders (of de ganse schoonfamilie in mijn geval) niet aanwezig is ...
Veel succes vanavond!
|
|
Kelly
11-6-2011
|
28-1-2011 22:49:48
Ik wens je ook veel succes met je gesprek, hopelijk werpen je inspanningen de nodige vruchten af! En idd : leuk he, dat alles meer en meer vorm krijgt!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|