Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tze honeymoon - the sequel

28-1-2011 9:53:43

Dag meiden, en de sporadische jongen die hier ook soms passeert,

Wij zouden dit weekend onze huwelijksreis willen boeken. Nu heb ik niet zo het gevoel dat onze reiswinkelmadam goed begrijpt wat we willen van hotel, ofwel willen wij niet inzien dat wat we willen niet mogelijk is met ons budget… ;-) (zij stelt bvb Reeves op Curaçao voor, en Divi op Aruba wat niet echt ons idee van een huwelijksreis is…)

We zouden in september naar een van volgende bestemmingen willen gaan:

Aruba

Curaçao

Seychellen

Mauritius

?

We zijn op zoek naar een leuk, charmant hotel van enige luxe. Liefst all in, met mogelijkheden om vanalles te doen, maar geen overdreven hotelanimatie. Gewoon relax. En als het even kan ook een goede spa ;-)

Kennen jullie een paar leuke hotels hier die de moeite waard zijn (4à5*)

We hebben zo het gevoel dat de hotels op de Nederlandse Antillen niet echt je dat zijn precies…

Ons budget ligt tussen de € 2000-3000 per persoon. Is dat te weinig?

Het is ook niet altijd duidelijk of deze bestemmingen ok zijn om in september naartoe te gaan.

Any idea…?

Ons 1e idee was een week Sri Lanka voor wat cultuur en een week Malediven voor wat luxueuze ontspanning. Maar aangezien het tropisch instituut aanraadt om voor Sri Lanka toch malariapillen te nemen, en de Malediven blijkbaar wat riskant zijn wat betreft het weer, hebben we dat idee dan maar weer opgeborgen. (Het is niet duidelijk of die pillen invloed hebben, maar we willen het toch niet riskeren, aangezien we na de trouw zoals waarschijnlijk velen onder ons voor een kindje zouden gaan.)

Alle tips en advies welkom!!

Tinneke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 714

lise
6-5-2011
 Meld misbruik28-1-2011 10:03:35

Hallo,

Wij hebben er ook heel lang over gedaan om een huwelijksreis te boeken. En met dat budget zal je zeker wel iets vinden. De onze was een stukje minder en gaan nu naar Bali met go east. Zij maken gebruik van shocking promo's en die zijn echt wel schokkend! Kan er zeker een fantastisch hotel vinden voor die prijs. Ook kan je van die shocking promo afwijken als je bijvoorbeeld ook nog wil uitbreiden met een tweede hotel en de promo blijft wel geldig. Daarnaast zitten er in die prijs ook nog 3 of 5 (afhankelijk van je duur) excursies inbegrepen.
Zou wel aanraden dit in een reisbureau te vragen want vond het zelf niet zo duidelijk op internet. Go east is van de groep vermeulen/intermed.

Alleszins veel succes met je zoektocht!

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik28-1-2011 10:13:26

Hartelijk bedankt, Lise!
Voor hoelang ga je en wanneer?
Wij zouden voor 14 dagen willen gaan...

azar
1-6-2012
 Meld misbruik28-1-2011 10:37:46

hai ,

Wij zijn naar Aruba geweest divi resort. Echt een super locatie op Aruba. Je kan kamers nemen direct aan het strand, je terras op het strand. Met golfkarretjes kan je naar allle plekjes op het resort. Divi zit aan een van de mooiste en rustigste stranden van Aruba. Bushalte voor de deur en binnen 10 min in Oranjestad en 10 min naar het high rise stuk van aruba. Daar zitten de hele grote en hoge hotels maar ook wel veel restaurantjes en winkels. Volgens mij hebben zo ook speciale deals voor de honeymoon. Mocht je meer info willen kan je me een berichtje sturen.

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik28-1-2011 10:39:34

Hoi,

Kijk eens op www.mauritiustravel.nl
Wel een nederlandse maatschappij maar ook mogelijkheid om te vertrekken vanuit Brussel.
Prijzen vallen op zich wel mee. Nu ja, je kan het echt héél duur maken ook natuurlijk. Maar er staan ook vaak promo's bij...
Ik had een offerte laten opmaken en ik kreeg meteen een heel vriendelijke meneer aan de lijn, die echt vroeg wat we juist wilden...

Wij gaan wss ook via hen boeken en dan naar Mauritius gaan.

Succes.

lise
6-5-2011
 Meld misbruik28-1-2011 12:54:27

Wij vertrekken zondag 8 mei en komen maandag 23 mei terug. Het is in een 4*+ hotel. Wij betalen hiervoor 3520 euro voor 2 personen. Wat mij voor Bali toch redelijk lijkt.
Ik kan je anders altijd de prijslijst doormailen heb hem hier nog in mail staan. Het boekje heb ik wel niet digitaal enkel in boek.

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik28-1-2011 13:46:07

Hallo,

Wij hebben voor 10 dagen jamaica gekozen. Wij zijn naar 3 verschillende reisbureau's geweest waarvan één het ons totaal nt aanraadde en heel onduidelijk was in vanalles. Dus ik raad je aan om meer reisbureaus te bezoeken in je buurt. Wat jullie budjet betreft, denk ik dat je wel een mooie reis kunt vinden, ons budget was 3000, met een absoluut max van 4000, voor ons beide en we zitten er maar iets boven de 3000 euro zodus als jullie dat per man kunnen geven, moet het zeker lukken!
Veel succes alvast!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik28-1-2011 13:46:11

Wij gaan voor een heel deel minder 14 dagen naar een 5 sterren hotel op Kreta. Voor min. 2000 EUR per persoon zal het niet zo moeiljk zijn iets te vinden hoor.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...