TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
18-6-2011
|
28-1-2011 11:42:26
goh, in berkenhof worde veel feeste gegeve (waar kvroeger woonde, gaf iemand die feest wou doen daar gewoon zen feest), maar tis maar wat je er van verwacht eh...
onze communiefeeste gingen er door, mja toen was ik echt wel te jong om met sfeer bezig te zijn! wij zaten toen in lange tafels die uiteindelijk L blok vormde, wel leuk concept!
grtjes
|
|
sarah
17-12-2011
|
28-1-2011 11:49:11
Hallo Sofie,
ik heb er al een feest meegemaakt en inderdaad het interieur is redelijk oudbollig te noemen.Anderzijds de service en het eten is super. Niets is te veel voor de maitre. Als je meer tijd wilt tussen receptie en eten, geen probleem ..etc.Ik hecht persoonlijk ook heel wat belang aan interieur enzo, maar of datgene is wat de mensen onthouden?
Heb je de volledige locatie of zijn er nog andere feesten die dag, want dat vind ik nu wel iets doorslaggevend. Indien je de volledige zaal hebt, kan je eventueel vragen om mee de zaal te versieren?
Maar als je twijfelt zou ik toch ook nog naar andere zaken kijken, wij hadden een aha gevoel toen we die van ons kozen. Absoluut niet de stijl van het berkenhof
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
28-1-2011 12:51:33
Vele feestzalen hebben verschillende kleuren tafelkleden (een 3-tal) ter beschikking... Misschien s vragen of zij doe ook hebben.
In elk geval, als je je er niet 100% bij voelt, neem je tijd om er nog even over te denken.
Als eeuwige twijfelaar - ja, ik ben er ook zo eentje - heb je ook je dat-is-het momenten. Als je twijfelt, en zeker voor zo iets belangrijk, moet je dat niet negeren. Het kan zijn redenen hebben...
Succes met jullie keuze!
|
|
Liesbet
18-9-2010
|
28-1-2011 13:17:16
Berkenhof ziet er misschien wat ouderwets uit, maar voor de rest is het een SUPERzaal, echt een aanrader: lekker en VEEL eten, goede en vriendelijke bediening (niemand zit ook maar 5min zonder drinken en niet wat je vraagt is hun te veel), enz. Je krijgt zeker de nodige inspraak om de zaal wat in te richten (tafelschikking, versiering enz.). Wij hebben onze feest er gedaan in september 2010 en zouden het zo opnieuw doen. Ik zou wel aanraden om te kiezen voor je eigen DJ. In ieder geval veel succes! Groetjes, Liesbet
|
|
sofie
11-6-2011
|
29-1-2011 17:01:40
Alvast bedankt voor jullie reacties
We gaan maandag nog naar één zaal zien maar het zal waarschijnlijk berkenhof worden. Prijs/ kwaliteit zijn ze denk ik niet te kloppen. We hebben de hele zaal voor ons dus ik vermoed dat we wel wat mogen sturen qua decoratie. Bovendien hebben ze nog 1 datum vrij voor de lente en we willen toch niet te lang wachten met trouwen. Mijn beste vriendin is er ook al naar feesten geweest en ze zegt ook dat het leuke feesten zijn met lekker eten en goede bediening. Ik ben dus al wat geruster.
Groetjes en merci voor de info
Sofie
|
|
nel
31-8-2012
|
25-8-2011 20:02:46
Weet er iemand wat de prijzen zijn om int berkenhof een trouwfeest te geven Nele
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|