Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen berkenhof diest

28-1-2011 11:30:27
Hallo,

Wie heeft er al een feest gegeven in Berkenhof in Molenstede (niet Bierbeek). Ik heb al heel wat positieve reacties gelezen maar ik maak me wat zorgen om het interieur. Eerst en vooral zijn het lange tafels, wat het wat ongezellig maakt. De tafeldoeken die erop lagen toen wij langsgingen waren roze. Ook niet mijn ding. Ik vind het gewoon moeilijk om me er een voorstelling van te maken. Ik wil toch dat de zaal niet te onpersoonlijk is. Is het 's avond gezellig, sfeervol om te dansen. Dat zijn de dingen die ik nu wat mis.
Kan iemand mij overtuigen dat we hier de goede beslissing maken (mijn vriend ziet het al helemaal zitten en ik twjfel nog)

Groetjes Sofie
De eeuwige twijfelaar

sofie
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1970

evy
18-6-2011
 Meld misbruik28-1-2011 11:42:26

goh, in berkenhof worde veel feeste gegeve (waar kvroeger woonde, gaf iemand die feest wou doen daar gewoon zen feest), maar tis maar wat je er van verwacht eh...

onze communiefeeste gingen er door, mja toen was ik echt wel te jong om met sfeer bezig te zijn! wij zaten toen in lange tafels die uiteindelijk L blok vormde, wel leuk concept!

grtjes

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik28-1-2011 11:49:11

Hallo Sofie,

ik heb er al een feest meegemaakt en inderdaad het interieur is redelijk oudbollig te noemen.Anderzijds de service en het eten is super. Niets is te veel voor de maitre. Als je meer tijd wilt tussen receptie en eten, geen probleem ..etc.Ik hecht persoonlijk ook heel wat belang aan interieur enzo, maar of datgene is wat de mensen onthouden?
Heb je de volledige locatie of zijn er nog andere feesten die dag, want dat vind ik nu wel iets doorslaggevend. Indien je de volledige zaal hebt, kan je eventueel vragen om mee de zaal te versieren?
Maar als je twijfelt zou ik toch ook nog naar andere zaken kijken, wij hadden een aha gevoel toen we die van ons kozen. Absoluut niet de stijl van het berkenhof

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik28-1-2011 12:51:33

Vele feestzalen hebben verschillende kleuren tafelkleden (een 3-tal) ter beschikking... Misschien s vragen of zij doe ook hebben.

In elk geval, als je je er niet 100% bij voelt, neem je tijd om er nog even over te denken.

Als eeuwige twijfelaar - ja, ik ben er ook zo eentje - heb je ook je dat-is-het momenten. Als je twijfelt, en zeker voor zo iets belangrijk, moet je dat niet negeren. Het kan zijn redenen hebben...

Succes met jullie keuze!

Liesbet
18-9-2010
 Meld misbruik28-1-2011 13:17:16

Berkenhof ziet er misschien wat ouderwets uit, maar voor de rest is het een SUPERzaal, echt een aanrader: lekker en VEEL eten, goede en vriendelijke bediening (niemand zit ook maar 5min zonder drinken en niet wat je vraagt is hun te veel), enz. Je krijgt zeker de nodige inspraak om de zaal wat in te richten (tafelschikking, versiering enz.). Wij hebben onze feest er gedaan in september 2010 en zouden het zo opnieuw doen. Ik zou wel aanraden om te kiezen voor je eigen DJ.
In ieder geval veel succes!
Groetjes, Liesbet

sofie
11-6-2011
 Meld misbruik29-1-2011 17:01:40

Alvast bedankt voor jullie reacties
We gaan maandag nog naar één zaal zien maar het zal waarschijnlijk berkenhof worden. Prijs/ kwaliteit zijn ze denk ik niet te kloppen. We hebben de hele zaal voor ons dus ik vermoed dat we wel wat mogen sturen qua decoratie. Bovendien hebben ze nog 1 datum vrij voor de lente en we willen toch niet te lang wachten met trouwen. Mijn beste vriendin is er ook al naar feesten geweest en ze zegt ook dat het leuke feesten zijn met lekker eten en goede bediening. Ik ben dus al wat geruster.
Groetjes en merci voor de info
Sofie

nel
31-8-2012
 Meld misbruik25-8-2011 20:02:46

Weet er iemand wat de prijzen zijn om int berkenhof een trouwfeest te geven
Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info