TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
caroline
15-7-2011
|
28-1-2011 14:19:06
Ik zou ook voor een kleurdetail durven gaan!! Maakt het mss niet iets unieker? Maar je moet je er wel goed in voelen hé?
|
|
Hilde
23-6-2011
|
28-1-2011 14:30:39
Hallo,
ik trouw dit jaar in een Linea raffaelli - jurk, en mijn jurk is ivoor en zilver !
Ik zag mezelf NOOIT in een LR - jurk - ik vond de jurken op foto en op hun website zelfs niet zo mooi ...ik dacht altijd "Nee, niets voor mij, met al die franjes ..." - tot ik hem aanhad .....Het "waw" - gevoel :)
Tot over een paar weken twijfelde ik ook heel fel ....Heb ik niet te snel gekocht (ik heb maar één bruidswinkel gedaan !!), is het wel de juiste keuze, zou ik toch nog eens een andere trouwjurk durven aandoen, .....Maar ik ben woensdag teruggegaan naar de bruidswinkel, hem opnieuw aangetrokken en het waw - gevoel was er zeker en vast terug ! Nu twijfel ik niet meer, deze jurk is voor mij gemaakt :) Ik denk dat elke bruid wel met die twijfels zit, en er zullen altijd mooiere jurken zijn, maar jij moet je er als een prinses in voelen, dat is het belangrijkste !!
|
|
Sonja
12-5-2012
|
28-1-2011 15:27:29
@ Charlotte,
Welk model van Marylise heb je gekozen?
Ik heb ook mijn oog laten vallen op enkele modellen uit de collectie.
Ik twijfel alleen dat ik er wel zoveel geld zou aan uitgeven omdat wij enkel voor de wet trouwen.
Groetjes,
Sonja
|
|
Inez
11-6-2011
|
28-1-2011 15:33:19
Hoi Charlotte,
als ik jou beschrijving zo lees heb ik al een ideetje van welke jurk je hebt gekozen. Ik zou zeggen, niet twijfelen, is een prachtige jurk!
Groetjes
|
|
hanne
3-9-2011
|
28-1-2011 15:43:58
Hey,
ik denk ook dat ik weet welke jurk het is, meer nog, ik denk dat ik dezelfde heb :-)
Ik twijfel er absoluut niet aan, aangezien het echt een waw-effect gaf.
Het is inderdaad een simpele jurk, maar dat grijs maakt het dan weer speciaal!
Niet twijfelen dus, je zal er beeldig in staan!
groetjes
|
|
Anneleen
28-5-2011
|
28-1-2011 15:50:22
hey,
ik heb ook een jurk van Marylise, wit met grijs. het model heet Nero.
Is het deze jurk dat jullie ook hebben?
Groetjes,
|
|
Claudia
12-8-2011
|
28-1-2011 16:46:34
Ik heb de Sienna aangehad, ook een hele mooie jurk en paste goed bij mijn figuur!
|
|
Sara
28-5-2011
|
28-1-2011 17:08:02
Hey,
aan jouw beschrijving te lezen zou het goed kunnen dat wij dezelfde jurk hebben gekozen.
Geniet ervan!
grts
|
|
Sara
28-5-2011
|
28-1-2011 17:14:02
Nu antwoord op je vraag.
Ik wijfel ook nog steeds, had ik toch niet dat andere kleedje moeten nemen...
2 april gaan pass, spannend:p
Uiteidenlijk zal ik wel de juiste keuze gmaakt hebbe, dat heeft iedereeen metoch al ingeprent
grts
|
|
nele
20-8-2011
|
28-1-2011 18:07:18
hey, ik heb ook een kleed van marylisse en geloof me, ik heb ook al genoeg getwijfeld, maar ik denk als je het terug gaat aanhebben zal je dat gevoel van de eerste keer terugkrijgen. je zou het niet gekocht hebben als je niet zeker was!
Groetjes,
Nele
|
|
Liesbet
30-4-2011
|
28-1-2011 22:46:58
Ik heb ook een kleedje van Marylise. Ik twijfel nu nog steeds of ik wel de juiste keuze gemaakt heb, in mijn hoofd wordt het kleed steeds lelijker en lelijker en stond het me helemaal niet. (Heeft nog iemand dat probleem?)
Volgende vrijdag moet ik terug gaan passen, ik hoop dat het me dan terug een wauw gevoel geeft.
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
29-1-2011 1:35:46
@ Hanne, Sonja en Anneleen: bij mij is het de Nero met donker grijs. Bij jullie ook? Of met lichtgrijs? Ben benieuwd...
|
|
hanne
3-9-2011
|
29-1-2011 7:47:39
Hey, bij mij ook met donkergrijs! Lichtgrijs ging me absoluut niet af, ik ben geen donker type en dat donker grijs flatteerde veel meer in het gezicht.
Ik ben eigenlijk blij met het kleuraccent, want er is niemand die dit van mij zal verwachten :-)
Je moet er echt niet aan twijfelen, ik vind het een prachtig kleed! Simpel, maar speciaal en zo hebben we het graag! Als je echt twijfelt, zou ik het nog eens gaan passen. Dan ben je terug zeker hé. Heb je geen foto's?
Zelf ben ik een paar weken geleden het nog es gaan aandoen, omdat ik voor mijn kerst van mijn ouders een bijpassende ketting gekregen heb. Ik was niet 100% zeker of het wel dat was en daarom ben ik het er es bij gaan aandoen en ik moet eerlijk zijn, het gevoel was er meteen terug!
Deze middag gaan shoppen voor mijn mama haar kleren! :-)
|
|
Astrid
9-7-2011
|
29-1-2011 9:30:50
Hallo dames
Ik heb de Nero ook gepast en ik moet zeggen: hij was echt mooi! Ik ben uiteindelijk wel voor een ander kleedje gegaan, hetgene me vanaf het begin erg aansprak en ik ben er nog steeds blij mee. Soms twijfel ik ook wel, maar ik denk dat dat wel normaal is... En op de dag zelf zullen we wel allemaal stralen zeker? Als de zon haar werk dan nog doet komt alles goed :)
Ik zou je er niet te veel zorgen over maken!!! Het kleed was prachtig, dus je zal stralen!!!
Vele groetjes en nog veel voorbereidingsmoed!
Astrid X
|
|
Sara
10-9-2011
|
29-1-2011 11:31:16
Heey!! Ik heb ook een marylise! Model Venice! Ik heb lang getwijfeld met nog een andere kleed maar ik had die marylise had ik op internet gezien en was dadelijk weg vond. Toch was de keuze zeer moeilijk. Ik twijfel soms nog maar als ik dan terug op internet ga kijken is de twijfel weer weg :) Groetjes Sara
|
|
Marijke
10-9-2011
|
29-1-2011 12:19:04
Hoi,
Ik heb ook een kleedje van Marylise, het was het eerste kleedje dat ik paste en meteen was het goed. Alleen was het volledig een andere kleur (dus geen wit). Die kleur ging me echt goed af, maar ik vond toch dat ik in het wit (of ivoor) moest trouwen. Dus heb dat laten veranderen. Ik moet ook in mei pas terug gaan passen en ik begin ook te twijfelen en vooral te hopen dat het ook de moeite zal zijn in het wit. Ben ook al een paar keer op internet gaan kijken, maar vind het op de foto's echt tegen vallen... Het kleed laat op de foto's zijn sterke punten niet zien (de rug bijvoorbeeld)...
Allesinds was ik al fan van Marylise voor ik ging passen, de kleedjes zijn ook echt helemaal mijn ding! :-)
|
|
Kelly
4-6-2011
|
29-1-2011 15:42:11
Ik heb ook een kleed van Marylise maar dan met lichtgrijs accent (+ vestje), model Zita.
Ook een simpel kleed met een grijze detail er in.
Soms twijfel ik hoor, maar denk dat het normaal is voor elke bruid! Binnenkort schoenen gaan zoeken, dan ga ik "toevallig" nog eens bij cermo voor schoenen kijken, dan mag ik mijn kleed mss nog eens aandoen
|
|
Annelies
7-8-2010
|
29-1-2011 16:37:16
Hallo,
Ik ben vorig jaar getrouwd en was ook zot van de kleedjes van Marylise. Uiteindelijk is het toch een ander merk geworden (Modeca). Maar ik vind hun collectie echt mooi. En voor het kleuraccent moet je echt niet twijfelen hoor. Ik vind dat dit zeker mag. Ik heb voor één groot kleuraccent gekozen, een volledig rood kleedje . Maar zoals je het beschrijft met donkergrijs lijkt mij echt wel mooi. Ieder bruidje heeft op een bepaald moment wel wat twijfels... maar dit is voor niets nodig, je zal er prachtig uitzien die dag!
Groetjes
Annelies
|
|
Eveline
6-8-2011
|
29-1-2011 23:10:24
Hallo, Ik heb ook voor een Marylise gekozen, Zita ! En ja, ook ik twijfel... of mijn toekomstige het mooi gaat vinden? Paste het wel écht bij me? Precies, alsof ik blijf twijfelen.. mr ik denk dat dit wel normaal is, aangezien je toch écht wel wilt stralen zo'n dag.. En dit toch wel héél belangrijk is. Ik kan niet wachten op mijn pasbeurt.. Helaas is dit nog lang wachten.. 22 juni Grtjs
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
7-2-2011 12:56:30
@ allemaal: bedankt voor jullie lieve reacties - wat het kleedje Zita betreft, dit vond ik ook héél mooi, maar daar paste ik net iets minder mee... Ondertussen ben ik terug overtuigd van m'n keuze.
@ Anneleen en Sara: Anneleen en Sara, jullie trouwen op dezelfde dag! Dat wordt een tweelingen-Nero-huwelijk dan ;-). Jullie trouwen even voor mij, dus na jullie feest mag je me zeker s een fotootje sturen, ben eigenlijk wel benieuwd!
@ Hanne: bij mij was het ook zo dat ik minder goed stond met het lichte grijs... en het is inderdaad een eenvoudig kleedje met een leuk accent, ook iets wat velen niet van me zullen verwachten :-D. Na ons huwelijk stuur ik je anders s een fotootje door, zo kom je ook al wat in de sferen!!
|
|
Anke
9-9-2011
|
15-2-2011 17:05:21
Hey! Nog een late reactie! 'k Ben net eens gaan kijken naar jouw kleedje en het is echt wel een heel mooi! 'k Heb zelf ook een kleed van Marylise:) Dat van jouw heb ik ook gepast, maar in het licht-grijs! De boord werkte bij mij heel verzwarend. Wel jammer, want ik vond het op het zicht ook een heel mooi!! Niet meer twijfelen en ik weet zeker dat je erin gaat stralen op jouw dag! Komt stilletjes aan dichterbij, hè!
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
15-2-2011 17:32:26
Dank je wel Anke voor deze lieve reactie :-) ! Welk kleedje heb jij gekozen?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|