Terug naar overzicht
Nen ferme PROFICIAT al !!!maak er een aangenaame en fijne dag van .wij moeten nog 37 daagen wachten Groetjes R&J
ooooooooooooh wat spannend!!!wij wensen jullie nen ongelooflijke prachtige superdag!!!!wij nog 50daagjes,veel succes12-05-2006
Een hele dikke proficiat! Geniet met volle teugen van jullie dag!
Hoi,Oh zo leuk! Geniet van jullie dag en vooral van elkaar! Laat jullie maar eens goed gaan. We zullen duimen om goed weer.Laat ons maar weten hoe het is geweest wnat daar ben ik nieuwsgierig naar!Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Ho Spannend!!!Geniet ge van die laatste dagen? Ik wens je alvast een super trouwdag, dat hij mag zijn zoals je altijd al gedroomd hebt.Laat zeker een uitgebreid verslag achter nadien héGroetjesVicky09.09.06
Hoi Liesje..Dat zaterdag een mooi begin mag zijn van een lang en gelukkig leven als man en vrouw!Groetjes en veel succes!Geniet er met volle teugen van..An13-08-05
Proficiat, wat spannend, wij wensen jullie een super fijne dag!!!Groetjes nathalie
Hey Liesje,Bewaar verder je kalmte, en geniet van je mooiste dag uit je leven!!!En stuur ons een verslagske he.Wij nog 43 dagen te gaan.Geniet ervan!!Groetjes,Tilly6 mei
Hallo Liesje,Alvast een proficiat op voorhand! Laat het een supermooie dag worden voor jullie tweetjes. Maak er een knalfeest van om nooit meer te vergeten!Groetjes, Kimberly
Hey Liesje,Een dikke proficiat.We duimen allemaal samen voor mooi weer morgen. Geniet maar van je dag en ik hoop dat hij verloopt zoals in je dromen.Groetjes Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggytrouwen.bruiloftite.nl
heilaba liesjegenieten is de boodschap.groetjes Ellen
Hey Liesje,Maak er een leuke dag van en ik duim voor goed weer.Amuseer jullie.Groetjes,Eva
Liesje,Heel veel succes morgen, maak er een onvergetelijke dag van, we gaan zeker aan u denken. En hopelijk valt het weer goed mee, zoals vandaag is niet slecht vind ik.groetjessofie15 07 2006
Geniet morgen en alle dagen erna als man en vrouw.Davine en Kurt
wij wensen jullie vandaag een schitterende dag!!!!geniet met volle teugen,groetjes12-05-2006
ik wens je een prachtige dag vandaaggroetjes Kathy (08/07/06)
Ooooh...te bedenken dat vandaag jullie is ! Geweldig gewoon.Geniet ervan en we horen het vast nog wel.Groetjes Mireille01-09-2006 (nog 160 dagen dus kan gaan aftellen....)
Ik hoop dat jullie gisteren een fantastische dag beleefd hebben!!!Als je tijd hebt moet je maar eens een verslag achterlaten , want wij zijn natuurlijk razend benieuwd hoe het gegaan is.Veel succes samenPeggy 23/06/07