Terug naar overzicht
Piep...wij trouwen 14 dagen na jullie en hebben ook een combifeest... 1 trouw met 2 dopen :) onze kindjes zullen tegen dan net 2 en net geen 4 zijn...hebben jullie al een idee hoe je de viering gaat aanpakken? ik ben daar eigenlijk nog niet aan begonnen omdat ik nog niet weet hoe er aan te beginnen...groetjes!
nee helemaal niet daarom dat ik is een paar voorbeelden van misboekjes wil! ons kindje word pas in juni geboren. groetjes
Hallo Anouck, Ik heb ons voorbeeld van de viering naar je doorgestuurd. Succes ermee, Tina
Hallo, ik ben ook op zoek naar voorbeelden van een troopje. We gaan in de zomer trouwen en onze twee kindjes laten dopen. Voorbeeldjes en inspiratie zijn welkom! :-) Groetjes, Helga
hoi iedereen, Wij gaan ook trouwen en onze baby laten dopen! Ik weet niet goed hoe ik er moet aan beginnen! Iemand die dit ook heeft gedaan mag altijd hun voorbeeld van het troopje doorsturen!! tanheetorfs@hotmail.com
Hallo allemaal, wij gaan ook een troopje doen en zouden graag wat voorbeelden van boekjes willen ontvangen. Alvast bedankt. ambidjkoen@hotmail.com Mvg Koen en Christel
hallo iedereen wij trouwen ook en ons jongste dochter wordt dan ook gedoop graag zou ik ook wat inspiratie willen omtrend het misboekje altijd welkom op metalvrouw@hotmail.com groetjes nathalie,koen,truye en nore
Op zoek naar voorbeeld van Troopje: chris_meersman@hotmail.com
Ik zou ook graag een voorbeeld hebben van een misboekje waar doop en huwelijk wordt gecombineerd. juliedecraecker@hotmail.comAlvast bedankt.
Ik zou ook graag een voorbeeld hebben van een misboekje waar doop en huwelijk wordt gecombineerd. juliedecraecker@hotmail.com
Alvast bedankt.