Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele manier om getuigen te vragen

28-1-2011 19:33:33
Hallo iedereen,

Ik zoek een originele manier om de getuigen te vragen, iemand een idee??

Alvast bedankt!

Groetjes,

Elien
15-6-2019
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2577

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik28-1-2011 19:59:04

ik had een "vacature" gemaakt en aan hen gegeven

stond op:

Functievoorwaarden:

* beschikbaar op DATUM
* Geslacht:
* Leeftijd
* Iemand met genoeg conditie om tot in de late uurtjes door te gaan
* In bezit van kostuum / nette kledij

Functieomschrijving:

Getuige voor NAAM tijdens haar / zijn huwelijk

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik28-1-2011 22:29:23

ik heb hen een balpen van parker gegeven met daarop de tekst: ... wil je mijn getuige zijn? en dan men naam eronder. Konden ze ineens oefenen voor hun handtekening he... ;-)

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik29-1-2011 17:51:42

Wij vroegen mijn broer en zijn vriendin.
Ik had gelukskoekjes gebakken (heb je wel een beetje handigheid voor nodig) met daarin een aantal papiertjes met onze datum erop en de woorden (elk apart in een koekje dus) "Willen jullie onze getuigen zijn?"
Je had mijn schoonzus moeten zien haasten om die koekjes open te maken toen ze lucht van de bedoeling begon te krijgen. Heel fijn om te zien :)

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik30-1-2011 17:36:30

Wij hebben bij Oil en Vinegar 2 flesjes 'Message in a bottle' gekocht, en dan laten opvullen met een olie of azijn naar keuze. Binnenin zit een buisje (toegankelijk via onderkant fles) met een papier waar je je boodschap op kan schrijven. Onze getuigen waren alleszins aangenaam verrast!

sandra
24-6-2011
 Meld misbruik30-1-2011 19:35:55

Wij hebben een foto van ons in puzzel laten maken bij Extra Film met de vraag erop ' Wil je mij getuige zijn op 24.06.2011 ?
Was wel spannend zo !!
Ik kreeg van mijn getuige,2 dagen later het antwoord terug in picknicken ! Ook héél orgineel ! ;-)

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik30-1-2011 21:49:50

ik heb de tip van de vacature gebruikt om mijn dochter als getuige te vragen.
ik had dan meteen een vacature voor mijn zoon als bruidsjonker.
ze vonden het schitterend!

maria
1-6-2011
 Meld misbruik22-3-2011 18:34:19

Ik heb bij een chocoladezaak een plaat laten maken met de tekst: wil je mijn getuige zijn op 1 juni?
Leuk ingepakt. Mijn broer was zeer verrast!
Ik woon zelf in Limburg en bij Rousseau Chocolade maken ze deze platen voor ongeveer 15 euro en dan heb ik een grote plaat!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...