Terug naar overzicht
hey, Ik heb men kleedje zaterdag gehaald bij azzurro. Je moet eerst een afspraak maken en eenmaal aangekomen moet je in een boek jurken naar je keuze aanduiden en dan weten ze ongeveer je stijl. Eerst is het wel verschieten want de duurste kleedjes staan vooraan en dan spreek ik over een 1200 - 1500 euro. Maar achteraan staan kleedjes van 600 - 700 euro. Ik weet niet wat je budget voor je kleed is maar boven hangt er ook een rek van goedkopere kleedjes (300 - 400 dacht ik dat ik had gezien). Je moet wel opletten want als je een onderrok nodig hebt voor onder je kleed moet je 75 euro hiervoor betalen, dit zit dus nog niet in de prijs van het kleed inbegrepen. Als je een kleedje hebt gevonden en het past, dus het moet niet worden besteld dan vragen ze om het meteen te betalen en mee te nemen zodat zij het niet moeten stokeren en dan moet je op voorhand een afspraak maken en dan wordt het volledig op maat gemaakt. Ik vond ze echt suppervriendelijk, ze hebben me zeer goed geholpen en waren eerlijk als er een jurk was dat me niet echt stond en ze houden echt rekening met het budjet dat je voorop hebt gesteld. Hopelijk heb je hier iets aan! Groetjes