Terug naar overzicht
hey! wij doen ook een alternatieve viering in de tuin met de unie van vrijzinnige verenigingen. volgende week komen we samen. dan gaan we ook pas weten hoe de viering zal verlopen. ik zal u nog iets laten weten. groetjes
Hoi, wij gaan ook met de unie van vrijzinnige veringigingen (uvv) een viering doen. Ik denk dat dit het "altaarnatief" heet. Zij doen dit volledig gratis en in samenspraak met jullie. Eens contact opnemen met jullie dichtste uvv. Zou een aanrader zijn. Wij zijn ook nog leken hierin, maar gaan dit zeker met hen doen. Grtz. Cindy
Wij hebben ook voor een alternatieve viering gekozen... Zijn jullie er al uit wie de viering zal leiden? Je zal daar zeker en vast wel wat hulp krijgen hoor! Wij werken met Rent a Priest en we kregen een ganse tekstenbundel toegestuurd! We hebben daar niet echt iets uit gebruikt, hoewel er heel veel keuze was. Heb zelf iets in elkaar gestoken met eigen niet-kerkelijke teksten die ik gevonden heb op internet. Ik ben nu benieuwd wat de voorganger ervan zal vinden ... Ik wacht bang af... Wij hadden ook nog eens de moeilijkheid dat alles in beide landstalen moet: ndl en fr ... dat was ook geen makkie...
Hey Wij willen het ook doen via alternatief... Maar een beetje gebrek aan voorbeeldjes... Heeft er inderdaad iemand tips of leuke ideetjes? groetjesBaci