Nu Online
Momenteel zijn er 455 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels

29-1-2011 13:40:01
Hallo

Ik ben deze week voor de eerst keer naar een trouwkleed op zoek geweest. Mijn eerste kleed was direct goed. Het was prachtig. ik heb het de dag erna gekocht maar nu twijfel ik nog het toch niet beter was dat ik eerst nog ergens anders op zoek ging. En nog een meevaller was de prijs. Ongelooflijk. Heeft dit nog iemand meegemaakt?

julie
26-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 752

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik29-1-2011 13:49:06

Julie,

ik had ook vanaf de eerste keer prijs. In één winkel gaan kijken en gekozen! Heb wel een beetje getwijfeld, en soms denk ik ook dat ik misschien te vroeg gekozen heb, zal mijn hubbie in spe het wel mooi vinden, wat gaat iedereen zeggen, is het niet te klassiek voor mij, maar mijn zus en mama hebben mij ervan overtuigd dat ik het juiste gekozen heb! Niet twijfelen dus!!

x

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik29-1-2011 13:59:28

Ook ik heb dit meegemaakt,dacht ga gewoon gaan zien maar niets kopen
In de rekken gekeken terwijl mijn schoonzusje haar jurk aandeed(wou eens ons mening ook horen)en ik zei tegen mijn schoonzus in de stijl wil ik iets maar amaai dat kleedje was een beetje te duur dus neen merci hahaha
Ik nam dan een ander vast en zei tegen mijn schoonzus wauw das wel een mooitje ga ik zeker aandoen,deze kreeg ik dan ook als eerste aan en was meteen WAUW dit is mooi,ik straalde en dat zeiden mijn schoonzusjes ook :-D
Ik heb dan nog verschillende andere aangehad maar mijn oog bleef maar naar het andere kleed gaan,en de verkoopster zei zelf ik ga je niet meer van gedacht kunnen doen veranderen hé,en idd ik vind je nog altijd het mooist met het eerste kleed,het past echt bij u :-D
Dus die avond meteen voorschot betaald
Nu denk ik ook hmmm heb ik er wel goed aangedaan maar ik lees op het forum wel meer die beginnen twijfelen dus komt wel goed :-)

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik29-1-2011 15:27:34

Hallo,

Wij gingen ook gewoon eens kijken, meer dan een jaar op voorhand. En natuurlijk.... ook prijs. Daarna heb ik hetzelfde gevoel gehad als jij nu. Is het niet te vroeg? Had ik niet beter wat verder gekeken,... Wij zijn vorig jaar in augustus getrouwd, en tot op de dag van vandaag ben ik nog altijd supercontent met mijn kleedje. Ze zeggen toch altijd, één keer als je je zinnen ergens op gezet hebt vindt je toch niets beter. Bij mij was dit dus ook zo.

Groetjes
Annelies

lies
2-7-2011
 Meld misbruik29-1-2011 15:33:13

Hoi Julie,

geloof me... eenmaal hét kleedje aangehad hoef je echt niet verder te zoeken; Ik had hetzelfde voor in de 1e winkel. Heb daarna nog 2 andere winkels gedaan en stiekem altijd eerst gekeken of "mijn" kleedje er niet was... hihihi!
Niet twijfelen, gewoon genieten!

xxx

Ine
25-6-2011
 Meld misbruik29-1-2011 16:31:34

Je eerste gedacht blijft meestal! Ik vond mijn droomkleedje in een boekje en ga het nu laten maken. Nu zie ik in alle trouwboeken prachtige kleedjes, maar niets dat kan tippen aan hetgeen ik in mijn hoofd heb. Mijn moeder wil met mij nu toch nog het een en het ander gaan passen, maar ik wil dat echt liever niet doen. Dat ene kleedje zit echt in mijn hoofd, en stel dat ik nog iets anders zou zien, zou mij dat alleen maar in de war brengen. En het kan nu wel zijn dat er een kleedje is dat me nog beter zou gaan, dat misschien nog mooier zou zijn.. maarja, je kan echt niet alle winkels van Belgie gaan doen hé, er zal altijd wel iets zijn dat nog beter past. Gewoon bij je eerste liefde blijven en vooral niet twijfelen!

Kim
11-6-2011
 Meld misbruik29-1-2011 17:16:32

Hoi Julie,

Idem hier, nog maar 1 keer gaan zien, direct 'het' kleed gevonden. En nu toch ook twijfels van had ik mss beter niet eerst ook nog verder gekeken, gaat hij het wel mooi vinden,...

Maar ik hoop dat de twijfels bij de eerste pas zullen verdwijnen

karine
23-7-2011
 Meld misbruik29-1-2011 17:37:10

hoera, ben ik blij dit te lezen want ik ben ook aan het twijfelen, slaap er niet van!!!! Had in de eerste winkel mijn zin gevonden maar de verkoopster zette me helemaal onder druk, ik moest direckt beslissen want anders ging het kleed er niet op tijd zijn!!Ik trouw 23 juli!!! Heb dit dan niet gedaan en een andere winkel gaan opzoeken, zonder resultaat!! Deze week langsgeweest bij Youniek in Turnhout en een mooi kleed aangehad en meteen besteld, had wel een héél ander kleed in gedachte maar mijn vriendin en mama waren er superenthousiast over dus deed ik het!! Nu zit ik al dagen met twijfels of ik niet te rap heb beslist en slaap ik er zelfs niet meer van, zit nog steeds met het eerste kleed in mijn gedachte maar die verkoopster wil ik zeker niet meer terug zien, amai, die had mijn dag helemaal verknalt door zo te doen tegen mij!!! Nu werd ik super vriendelijk behandeld en valt de prijs reuze goed mee, het is meer dan de helft minder, dus troost ik me daar mee hé

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik29-1-2011 18:03:53

Ik heb mijn kleed vandaag ook met een klein hartje besteld:)
Je kan ALTIJD blijven zoeken naar het perfectste kleed, en er zullen altijd twijfels zijn, maar zolang je je echt goed voelt in je kleed kan er niets mis gaan.

En je partner...die vindt jou sowieso mooi in je kleed:)...wat je ook aanhebt, die dag zal hij ( hoogstwaarschijnlijk) helemaal betoverd zijn als jij van de trap komt...

evy
18-6-2011
 Meld misbruik29-1-2011 19:48:13

:) man en ik die dacht dat ik alleen zo twijfelde. In eerste winkel ging het tussen twee...
toch naar tweede en derde winkel, waar uiteindelijk terug 1 kleed en nog ander bij kwam...
ze ware beide zo goe, kon dus niet kiezen. Van het moment dat ik koos, twijfelde ik of ik niet het andere moest kiezen, maar andersom zou het ook zo zijn...
maar ik ben nu wel blij met men keuze. Twijfel is normaal zekers... zo te lezen...

An
23-7-2011
 Meld misbruik29-1-2011 22:40:41

Ben precies toch een apart geval!?!? 30 november 2010 ging ik samen met m'n mama en schoonmoeder op jurken jacht. Had in 2 winkels een afspraak gemaakt. Ben om 10 uur bij de eerste binnen gegaan. Bij kleed nummer 4 was het WAAUUW!! Zal de gezichten van m'n mama's nooit vergeten!!! Heb toen meteen besloten om dit kleed te kopen, andere afspraak die dag heb ik afgebeld. Als ik heel eerlijk ben twijfels heb ik totaal niet! Ik weet zeker dat m'n ventje het mooi zal vinden en wat de rest denkt.. maakt mij niet uit!!!

Kies gewoon een jurk waar jij je ontzettend goed in voelt en waarvan je weet/denkt dat je ventje het mooi vind en aan al de rest niet denken! Enkel genieten van alles.... Mensen die negatieve commentaar hebben, laat ze want ze zijn niet wijzer moet je maar denken!! Dus gooi die twijfels allemaal over boord.. jullie hebben de JUISTE keuze gemaakt

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik30-1-2011 9:37:09

ik ben gisteren geweest en er zijn er twee die er bovenuit steken... ééntje gaf mijn vriendinnen (en mezelf) het wauw gevoel, het is iets dat de mensen wel zouden verwachten van mij...., maar het andere is zo net iets specialer en is eigenlijk ook prachtig (en ik zie er super slank uit, hihi). Daar zou meer een verrassingseffect zijn... hmmmm... moeilijk!

sofie
9-7-2011
 Meld misbruik31-1-2011 8:28:16

Ik heb maar 1 winkel gedaan en 1 kleed gepast! Ik had er direct een wow-gevoel bij en mijn schoonzusje en de winkeliersters werden er helemaal stil van! Uiteindelijk op 1 uur tijd mijn droomkleed gevonden! Ook wel wat aan het twijfelen, maar dat is enkel omdat je op den duur niet meer precies weet hoe je droomkleedje eruit ziet! Ik ga binnenkort terug met mijn zusje voor haar suitekleed en dan kan ik het nog eens passen!!!want eerste pas is nog veel te ver weg..

julie
26-8-2011
 Meld misbruik4-2-2011 11:57:10

Dank u iedereen voor de reactie. Ik ben toch nog altijd gelukkig met mijn keuze. Bij mijn vriend is het ook zo gegaan. 1 wikel gedaan en 1 pak aangedaan en dit was het. Het was perfect zei hij. Raar é

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info