Terug naar overzicht
Dag Kim Mijn verloofde is huis DJ in Chateau de la motte. En volgens hem is het daar echt de moeite. De mensen daar zijn ook te vertrouwen en ze houden zich aan hun woord. Maar je kan mijn verloofde ook zo vragen om te draaien. (tel: 0476789335) Het golfhotel is ook wel heel mooi. moeilijke keuze dus;-) Je bent mss op de huwelijksbeurs geweest in hasselt op zondag? veel succes met je voorbereidingen dorien
Wij gaan vaak op ontspanningsweekendje naar de stiemerheide en qua eten en hotel is dit echt de moeite!
Wij gaan trouwen in Stiemerheide op 21.05.2011 ... zijn er al enkele keren gaan eten en tis elke keer op en top in orde! We zijn er zeker van dat zij onze dag overgetelijk zullen maken!
Hoi, wij zijn gaan kijken bij chateau de la motte, was echt prachtig, woorden schoten te kort... maar de meest onvriendelijke vrouw ooit! Dat was voor ons een echte afknapper. Je bent er ook verplicht alle kamers af te huren gezien ze tijdens je huwelijksfeest geen kamers kunnen verhuren. En die zijn echt duur (160 per kamer) en heel ouderwets. ze hebben een heel mooi restaurant, maar is opgedeeld in verschillende kamers. Je zit dus niet samen met je volledige gezelschap en dat vonden we ook jammer. Stiemerheide is super. Met die mensen kan je goed onderhandelen, hebben heel mooi golfterrein waar je mooie foto's kan nemen! En staan ook gekend voor hun keuken. Bart claes hadden wij ook gecontacteerd, maar was voor ons echt te duur. Voor een locatie bij hen betaal je makkelijk € 1500 of zelfs meer enkel voor de huur van de locatie... ik heb de laatste tijd ook meer en meer slechte reacties gehoord over de kwaliteit van hun eten (ze zijn op korte tijd enorm uitgebreid, maar hierdoor heeft de kwaliteit moeten inboeten). Wij zijn wel 3 jaar geleden in de beekhoeve naar de trouw van een nicht geweest. Was toen wel echt super! Maar zij zijn speciaal vroeger getrouwd gezien ze bij de zaal met hoog en laag seizoen prijzen werken. Succes ermee!
SORRY, ik heb me vergist. Ik ben bij kasteel van Rullingen gaan kijken, niet bij chateau de la motte! Excuseer, negeer mijn vorige feedback ;-). wel al een paar keer bij chateau de la motte geweest, prachtige locatie! Heb daar vorig jaar met het werk een bbq gehad, en was heel lekker!
wij hebben ook laten prijsmaken bij stiemerheide heel vriendelijk daar ! denkt dat wij die zaal gaan nemen groetjes
wij hebben ook laten prijsmaken bij stiemerheide heel vriendelijk daar !
denkt dat wij die zaal gaan nemen
groetjes