Terug naar overzicht
* eventueel versiering aan jullie deur, waar hij je komt halen? heel mooi op trouwfoto's * versiering suiteauto's en jullie trouwwagen * Bloemen kerk * misboekje * tafellijst * menu's voor op tafel * Lijst met muziek wat je in de kerk wilt, en muzieklijst voor DJ op feest. * DJ * ringkussentje * kledij bruidegom en alles wat erbij hoort *... Wij trouwen ook op 2 juli, daarmee is wel handig om elkaar te helpen... Ik heb op mijn pc een lijst staan in word als je je mail adres doorgeeft dan kan ik mijn lijst doormailen en dan kan je ook eens kijken als ik niks vergeten ben ;-) groetjes...
Ja, je mag de lijst zeker eens doorsturen: vanessadaelemans@hotmail.com Dj is ook in orde en met het misboekje ben ik bezig. Ook de muziek voor de kerk is bijna in orde. Bedankt voor het meedenken!
Hey S
Blijkbaar wat misgelopen... @ Sylvia, zou je de checklist ook even naar mij kunnen doorsturen aub? Leuk dagje om te trouwen hé!!!
Hallo, Ik denk dat je goed op schema zit... kan niet dadelijk iets aanvullen. In de meeste trouwmagazines zit ook een lijst met wat je wanneer moet doen. Ik heb dit als basis genomen en hier en daar natuurlijk wat bijgevuld. Maar in eerste instantie zijn deze lijsten wel goed om je op te baseren! Groetjes Annelies
@ lies en Vanessa: Ik zal de lijst dezeavond doormailen . Zit nu voor het moment niet achter mijne laptop. Ja een fijne dag he ;-) vind het wel grappig
sterk bezig hier!!! gastboek mss nog iets waar ik nu aan denk... speech etc.. voor rest denk ik dat het meeste er echt wel in zit hoor! :)) fijn en spannend zo voorbereidingen eh, vooral fijn als ge achter het meeste ne ok kunt plaatsen!
willen jullie de lijst naar mij ook doormailen? het lijkt wel of ik nog niet veel geregeld heb....mireillevdv@hotmail.com
hallo! hier ook wel intresse voor de lijst en hier ook 2 juli 2011!! Groetjes en alvast bedankt!! Lien
@ Lien - Mireille en Lies, wil heel graag mijn to do lijst doormailen, maar daarvoor heb ik een mailadres nodig he ;-)
maar zeg jij bent wel goed op schema hoor Wij ook al één en ander geregeld, maar nog niet zo specifiek Wij hebben nog 215 dagen te gaan (trouwen in september) en voor ons is volgende geregeld * gemeentehuis * feestzaal * fotograaf * dj * trouwkleed * trouwringen dus moeten nog veel doen hé Wij hebben ook nog 8 maand te tijd...