TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
18-6-2011
|
29-1-2011 20:17:29
Hey
Ik ben daar al geweest, super groot verjaardagsfeest en 2 keer naar een trouwfeest.
Ik vond het daar wel heel goed en lekker. Maar ik zou gene schrik hebben van de zaal kwa grote. dat komt allemaal wel inorde !
Groetjes
|
|
Claudia
12-8-2011
|
29-1-2011 20:59:58
Hey Kelly, Wij gaan ons trouwfeest daar hebben. Wij hebben op voorhand gezegd dat we maar 150 à 170 genodigden gaan hebben en volgens hen is dit geen probleem. Ook worden er nog verschillende dingen geplaatst hé, zoals in ons geval een babbelbox, tafel met bedankjes, tafel met gastenboek, ... Desnoods kan je ook een deel van de zaal misschien afschermen of zo... Wij geven niet voor iedereen eten, het is eigenlijk een receptie met nadien fuif. Dus wij delen de zaal in met dansvloer, tap, plaats voor DJ, wat hoge tafels en wat gewone tafels en dan gaat toch niemand in de lege plaatsen staan hé! Ik denk dat als je het goed bespreekt enzo dat dat wel allemaal in orde komt! En ik vind het echt een supermooie vloer! Ik heb daar ook al een paar keer gegeten en ik vond het goed in orde!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
31-1-2011 11:41:34
Wij zijn er ook langs geweest maar voor ons was de zaal te groot. Vanaf minimaal 100 personen kunnen ze de zaal "voller laten lijken " zie de uitbater. Dan moet je tafels voorzien van max 8 personen per tafel zodat ze de vloer kunnen vullen en in de hoeken worden planten gezet als opvulling.
Wij zijn er ook geweest in september voor een feest maar dat was er eentje van meer dan 200 personene. De zaal zat dus zeker vol en over het eten hadden we totaal geen klachten. Het dessert was me iets te zoet (opmerking van meerdere gasten dat in vele nagerechten er blijkbaar iets te veel suiker was voorzien) maar voor de rest was het degelijke kost en lekker.
|
|
eve
16-4-2011
|
2-2-2011 21:45:37
hoi,
twee jaar geleden heeft mijn zus haar trouwfeest daar gegeven en dit jaar geven wij ons trouwfeest daar. ik was zeer tevreden van de zaal, eten en personeel en wisten toen al dat ons trouwfeest daar ook gegeven ging worden! wij hebben 125 genodigden!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|