Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gemeentehuis + huwelijksreis

29-1-2011 20:41:40
Hallo medebruidjes,

Mijn vriend en ik trouwen enkel voor de wet en niet voor de kerk. Maar ik zou graag het gemeentehuis in suite binnengaan omdat ik dit wel een leuke traditie vind. Wordt dit gedaan in het gemeentehuis? Zijn er nog bruidjes die dit doen?

En dan nog een vraagje, aangezien we bezig zijn met een huis te bouwen hebben we niet het budget om ook een huwelijksreis te doen. Ik lees dus met jaloezie al de berichtjes van iedereen die naar exotische oorden gaat Maar we willen toch graag de dag na de trouw of een paar dagen erna iets leuks onder ons tweetjes doen, iemand ideeën?
We hadden al gedacht aan een dagje wellness.

Groetjes!

Jana
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 628

Darline
23-7-2011
 Meld misbruik29-1-2011 21:12:47

hallo,
Wij trouwen ook alleen voor de wet. Wij gaan niet binnen in suite. Maar heb wel aan de mensen van de gemeente gevraagt om samen met mijn vader binnen te mogen gaan en dan mijn toekomstige dan al in de zaal staat. Voor hun was dit geen probleem maar ze bedacht wel dat dit mooi ging zijn voor foto's en dat mijn toekomstige dan alleen in de zaal moest staan en dat dit toch zielig was. Maar ik blijf bij mijn eerste gedacht. dus ik zou zeggen als je u datum gaat vast leggen vraag dat gewoon. het is u dag en jij mag die houden zodat jij dat wil.

vind dat een leuk idee een wellness. je kan er misschien een weekendje van maken ofzo.

groetjes

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik30-1-2011 8:57:22

wij trouwen voor wet en kerk, maar gaan zowel het gemeentehuis als de kerk in suite binnen

Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik30-1-2011 10:45:45

Dag Jana,

Wij trouwen ook enkel voor de kerk en zullen in suite binnen gaan.

We hebben de toelating gekregen als laatste te trouwen, zodat we er een mini ceremonie van kunnen maken op een persoonlijkere manier.

Eerst laten we de aanwezige vrienden en familie binnen gaan.

Dan gaan mijn toekomstige en de suite binnen en als laatste kom ik met mijn papa en de bruidskindjes binnen.

Ook wordt er bv. een gedicht voorgelezen door een vriendin, anekdotes worden verteld door vrienden en onze getuigen komen aan het woord met hier en daar wat muziek.

Succes!

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik30-1-2011 11:52:49

Hi,

Wij trouwen ook enkel voor de Wet en wij gaan ook in suite binnen (maar liefst 12 koppels!). Hij wordt begeleid door zijn mama en ik door mijn papa. Tijdens dat de ringen worden uitgewisseld, zal er een muziekje worden gespeeld én zullen wij aan elkaar wat zeggen ..

Zeker je gedacht doen, het is je dag

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-1-2011 12:55:02

Wij trouwden voor wet en kerk en zijn bij beide in suite binnen gegaan: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238483202459&set=a.1238471522167.37003.1240628751

Patrick
1-7-2011
 Meld misbruik7-2-2011 22:25:36

Hoi,

Wij gaan ook enkel voor de wet trouwen en gaan in suite binnen

Huwelijksreis: Ook daar zijn we nog niet volledig uit ( 2 kindjes + aankoop grond)
Maar we dachten aan een B&B of een citytrip

Maak er iets onvergetelijk van,

Patrick.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums