Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Noodkistje

29-1-2011 22:13:21
Bruidjes,

Ik neem een noodkistje mee op de trouwdag (de getuige moet ervoor zorgen)
Wat zouden jullie allemaal aanraden zeker mee te nemen?
- pijnstillers
- naald & draad
- deo
- sluitspeld
- zakdoek
- plakkers
- haarlak
- haarspeldjes
- reserverschoenen
...

Rieke
5-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 544

Melissa
2-9-2011
 Meld misbruik30-1-2011 5:44:30

Ook zo'n stick voor als je vlekken op je kleed
lippenstift, deo , parfum, eyeliner --> om je op te frissen (natuurlijk ook dergelijke dingen voor je man!)
En ja vooral pijnstillers! En als je moeite heb om je eten te verteren ofzo, neem dan ook iets mee!
Reserveschoenen voor te dansen!

En ja voor de rest weet ik het niet! Ik ben hier ook al mee bezig maar nog niet zo intens!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik30-1-2011 9:28:34

extra kousen mocht je er dragen? druivensuiker voor een dipje? een kammetje? inderdaad iets van zeep of zo, of een vochtig doekje tegen plakkerige handen enzo...

Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik30-1-2011 10:41:22

Goed idee Rieke! Daar had ik zelf nog niet aan gedacht.

@ Melissa, war kan je zo'n stick kopen tegen vlekken?

Groetjes

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik30-1-2011 20:27:56

Heb ooit zo een stick gekocht in colruyt dacht ik, ligt bij de waspoeder/ ontvlekker/... rayon, en was als ik me niet vergis een stick van ariel, wit met blauw... en werkt echt goed!

Melissa
2-9-2011
 Meld misbruik31-1-2011 5:56:24

Ja, bij de gb en delhaize vind je zoiets ! HEt kost ongeveer 5 euro! maar je vlek is gegarandeerd weg!!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...