TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
30-1-2011 10:12:26
Wij hebben geen echte tegeldans, maar het zal waarschijnlijk Everything van Michael Bublé worden. Na de openingsdans gaan wij niet vermenigvuldigen of zo, wij gaan tegen de DJ zeggen dat het feest dan gewoon mag losbarsten :)
|
|
Valerie
27-8-2011
|
30-1-2011 11:25:45
Wij hebben gekozen voor een nummer van mijn favoriete groep, is zeker geen clichénummer en vooral de tekst is heel mooi. Hard to concentrate van de Red Hot Chili Peppers. Vrees wel dat wij wel danslessen zullen nodig hebben om hierop te kunnen dansen. Wij gaan wel vermenigvuldigen, dus eerst ik met mijn pa en hij met zijn ma en nadien ik met zijn pa en hij met mijn ma.
|
|
vanessa
2-7-2011
|
30-1-2011 15:02:13
Wij kiezen voor 'You are the reason' van Koen Wauters en Sarah.
|
|
eline
20-5-2011
|
30-1-2011 16:49:46
wij dansen op 'more than a woman' van de beegees
een vriendin van ons is competitiedanseres en zij leert ons wat basispassen van de discoswing
basis hoor, niet te moeilijk want heb geen zin om me nerveus te maken voor die openingsdans
gisteren hebben we voor de eerste maal geoefend
ha, we zullen nog veel moeten oefenen hoor!
|
|
Sara
28-5-2011
|
30-1-2011 19:25:57
Wij dansen op ik hoor bij jou van maro borsato
Ok nederlandstalig maar de tekst is waardevol
|
|
Annelies
7-8-2010
|
30-1-2011 20:04:33
Hallo
Wij hadden Your Song maar dan de Moulin Rouge versie. Niet echt geschikt voor een tegeldans denk ik. Wij hadden een combinatie van rumba en argentijnse tango. Maar voor een tegeldans kan je ook de originele versie van Elton John nemen. Vind ik persoonlijk ook een heel mooi nummer! Angels van Celine Dion en R. Kelly is ook mooi. Dit was onze tweede keuze, wij zouden hierop een rumba doen, maar tegelen kan ook. Succes.
Groetjes
Annelies
|
|
Inge
17-9-2011
|
30-1-2011 21:36:19
Aaron Neville & Linda Ronstadt: Don't know much wordt onze openingsdans ventje kwam er mee af en vind het idd een zeer mooi nummer
Daarna gaan we ook vermeningvuldigen eerst met mijn papa en ventje met zijn mama,dan ik met zijn papa hij met mijn mama,daarna ik met zijn stiefvader en hij met stiefmoeder zo vergeten we zeker niemand van hen dan zien we wel lol
|
|
davina
6-5-2011
|
30-1-2011 22:26:17
onze openingsdans is 'a whole new world' van jessica simpson, wij vermenigvuldigen niet, na onze openingsdans barst het feest los
|
|
Melodie
4-6-2011
|
31-1-2011 8:47:31
Wij hebben 'Ik heb je lief' van Paul De leeuw. Dit wisten we al nog voor we verloofd waren dat dit onze openingsdans zou worden ;-)
|
|
Bieke
2-9-2011
|
31-1-2011 8:55:18
Bij ons waarschijnlijk Dance Me (oorspronkelijk van Leonard Cohen, maar we nemen de versie van Pieter Embrechts) of Everything van Michael Bublé. We vragen volgende week eens na bij onze dansleraar waar hij ons iets op kan aanleren. We volgen nu een jaar dansles en 't gaat eigenlijk wel super vlot :)
|
|
Kelly
4-6-2011
|
31-1-2011 11:16:14
Onze openingsdans: Everytime i think of you van marco borsato en lucie silvas, nen trage met delen swing in.. Mijn verloofde is ook niet de beste danser, maar een beetje mij laten ronddraaien gaat hij nog net kunnen :-)
Wij gaan wel dansles nemen om eventueel de trage delen een beetje specialer te maken en vooral om mijn verloofde een geruster gevoel te geven...
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
31-1-2011 22:24:03
You and I van de scorpions
|
|
Philip
10-9-2010
|
1-2-2011 8:58:24
wij hadden You'lle be in my heart van Phil Collins
wij hadden danslessen gevolgd (voor een ander liedje), maar dan toch beslist om dat niet te doen, en ben blij dat we dat beslist hebben...
nu konden we genieten van openingsdans, en anders moet je je concentreren enzo...
bovendien ging het echt niet makkelijk zijn met mijn kleed...
(en wij volgen al 3 jaar dansles, dus hebben best wel wat danservaring)
Groetjes
|
|
lizzy
20-5-2011
|
1-2-2011 14:28:53
Hoi Virginie,
Wij hebben gekozen voor
everthing i do i do it fore you- Brain Adams (engelse wals)! Succes!
Groetjes Lizzy
|
|
Saskia
25-8-2012
|
1-2-2011 16:22:03
Wij nemen Glenn Madeiros - Nothing's gonna change my love for you en als tweede liedjes om samen te dansen wordt Aaron Neville & Linda Ronstadt: I Don't know much. Bij ons is ook het probleem voor het tweede dansje met de ouders dan dachten we aan een liedje van hun tijd o.a. will tura of zo
|
|
Karen
14-5-2011
|
12-2-2011 20:24:34
een vriendin van mij had Everytime we touch van Cascada, maar dan wel de slow versie. Die is zoooooo mooi!
|
|
Nathalie
2-7-2011
|
25-3-2011 11:42:36
Die slowversie van Cascada is idd supermooi. Prachtige tekst. Ik was ook al tijdje op zoek naar een origineel nummer dat niet vaak gebruikt wordt en dit is het gewoon!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|