Terug naar overzicht
als je naar de zonnestudio gaat moet je een vragenlijst invullen waardoor je huidtype wordt bepaald, deze geeft aan hoe lang jij maximaal onder de zonnebank mag zonder te verbranden. Als je een paar keer per week eronder gaat bouw je bescherming op tegen de zon (je krijgt dan een kleurtje). Vraag gewoon advies bij een zonnecentrum in je buurt!
je kan misschien deze zomer op dagen dat ze mooi weer geven topjes zonder bandjes dragen? de zonnebank gaat zeker helpen maar als je in de zon loopt, zal je zowiezo nog altijd wat bijbruinen, en dan krijg je dus weer die "prints"... groetjes!
Hallo, Wat zonnebank zal zeker wat helpen hoor, maar je zal met heel weinig minuten moeten beginnen vrees ik. Onder de zonnebank kan je ook verbranden, maar normaal passen ze de zonnebank aan aan je huidtype, dus dat zal geen probleem zijn. Ik ken het probleem van de bandjes... ik ben vorig jaar in augustus getrouwd en wou absuluut geen witte strepen. Ik heb dan ook vooral zonnebank gedaan en als ik in de zon kwam altijd topjes zonder bandjes... dat is niet evident, maar bij mij is het gelukt! Groetjes Annelies