Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intrede feestzaal, wie ?

30-1-2011 11:03:27
Beste bruidjes en enkele bruidegommen,

Hoe doen jullie de intrede 's avonds in de feestzaal ?
Enkel het bruidspaar die op muziek zijn intrede maakt?
Of heel de eretafel, koppel per koppel laten binnenkomen op muziek?

Met nog 5 dagen op de teller heb ik er geen idee van hoe wij het gaan doen...

Rieke
5-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1041

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik30-1-2011 11:16:49

Bij ons waren het onze ouders (samen, op 1 liedje) en dan wij (op een ander liedje)

Geniet er van, ik wens je een superdag toe!

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik30-1-2011 11:19:03

Oh nog maar 5 dagen, spannend.
Geniet er ten volle van Rieke!!
Ik denk dat wij het alleen als bruidspaar gaan doen, niet de hele eretafel. Want onze eretafel wordt wrs een tafel van 12 personen, met de ouders (gescheiden en nieuwe partner of niet) enzo erbij. Dus dat wordt anders wat veel.

Bij ons staat de tellen nog op 117 dagen! Ook hier kort het af, maar voor jou toch net dat tikkeltje meer. Geniet van julie fantastische dag!
Ik kijk al uit naar jouw verslagje met enkele leuke foto's.

grts Sara

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik30-1-2011 12:06:06

Bij ons was het ook zoals Inge zei. Eerst ouders op 1 liedje en dan het bruidspaar.

Tamara
21-5-2011
 Meld misbruik30-1-2011 13:44:44

Ja, die intrede vindt ik toch ook wel een belangrijk moment, wij gaan onze ouders voor laten gaan en dan als laatste wij zelf!
Geniet van je dag!

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik31-1-2011 13:02:35

bij ons wij alleen, eretafel is hier ook een 13tal personen !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...