Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intrede nodig?

30-1-2011 12:02:45
Hallo allemaal,

Ik heb nog eens een vraagje. Voor 's avonds gaan we in de feestzaal eerst samen eten met de suite en nadien is het dan receptie met aansluitend dansfeest. Nu wilden wij gewoon bij de inkom staan om de mensen te verwelkomen ed en dus niet een intrede doen. Kan dit zo?

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 599

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik30-1-2011 12:05:13

Wij hebben de mensen ook eerst verwelkomd en dan als iedereen aan tafel zat zijn onze ouders eerst op muziek binnengekomen (una paloma blanca) en daarna wij (I am a believer - Smash Mouth)

Maureen

Meld misbruik30-1-2011 12:05:33

Hoi,
Ik ben laatst op een bruiloft geweest en daar stonden de bruid en bruidegom ook aan de ingang.Samen met de getuige en ouders. Als je binnenkwam kon je zo iedereen feliciteren.Dus dat kan zeker..Het is natuurlijk wat je zelf wilt.
Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-1-2011 13:00:16

De bruid en bruidegom staan vrijwel altijd aan de inkom om de mensen te verwelkomen. Zou het vreemd vinden als ze er niet zouden staan: aan wie geef je dan je envelopje, geschenkje, bloemen,...? De intrede is pas als iedereen in de zaal op zijn plaats zit en jullie dan als laatste binnen komen op een bepaald liedje (meestal vrolijk).
Aangezien jullie geen 'zittend' feest hebben voor de gasten (receptie + dansfeest), hoeft het eigenlijk niet... Ik veronderstel dat de receptie en het dansfeest in dezelfde ruimte plaatsvinden... Dus in dat geval is er dan geen intrede!

karen
31-5-2011
 Meld misbruik10-2-2011 15:30:37

Zo'n intrede is zeker niet nodig! Als je je er niet goed bij voelt, moet je dat zeker niet doen!

Ik heb dit trouwen nog nooit meegemaakt op een feest (ga ik nu naar zo'n rare huwelijksfeesten dan)! Enkel op tv heb ik dat al gezien, en eerlijk gezegd: ik vind het er meestal vér over!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...