Terug naar overzicht
Zowat al mijn nonkels en tantes zijn daar getrouwd. Op het feest van mijn jongste nonkel was ik er ook bij als avondgast. Héél goed qua eten enz. Wel eerder naar de traditionele kant.
Zowat heel mijn familie is daar getrouwd. Het gaat zelfs zo ver dat de mensen schrikken omdat wij een andere locatie hebben :-) Maar dat hebben we dus bewust gedaan: zeker niet omdat de Roxy niet goed is, maar gewoon om iets anders te hebben. Het eten is daar héél lekker maar zoals Véronique ook al zegt, is de zaal naar de traditionele kant. Dus hangt het ervan af of jullie een traditionele of iets modernere locatie willen. Succes !!
Ale, het is toch al leuk een aantal positieve dingen te horen! Nu, de zaal ligt al een aantal maanden vast hoor, maar om een of andere reden begin ik meer en meer te twijfelen aan een aantal dingen.. Wij zouden ongeveer 160 personen op ons feest hebben, incl de avondgasten, nu vraag ik mij af of Roxy een zaal heeft die groot genoeg is voor al die personen te zetten én dan nog genoeg ruimte bied om te dansen.. Weten jullie daar mss iets over? Alvast bedankt!
Hoi Evelien, Aangezien mijn gastenboek opeens alle dienst weigert, langs deze weg mijn antwoord. Mijn neef is een vijftal jaar geleden getrouwd en had zijn feest in de grootste zaal. Als ik me niet vergis, hadden zij rond de 200 gasten op hun avondfeest en er was zeker voldoende ruimte om te dansen. Hier zou ik mij dus zeker geen zorgen over maken hoor! De tuin is ook héél mooi en ruim om een receptie in te geven. Lindsy
Oke, dan ben ik gerust :). Wij hebben de grootste zaal en verwachten ongeveer 150 personen.. Als iedereen komt natuurlijk. De tuin is inderdaad heel mooi, als het weer mee zit gaan wij daar onze receptie geven en onze foto's nemen. Alvast bedankt voor te antwoorden he! Evelien
Hey Evelien,Wij trouwen er volgend jaar en wij hebben 165 personen ongeveer op het avondfeest en die kunnen perfect in de grootste zaal. Een jaar geleden hadden we er ook een trouwfeest gehad van vrienden en die hadden er 150 en konden er ook in en dansvloer nog genoeg ze :-)Alvast veel plezier den 3de september!En hopelijk is het goed weer voor de receptie in de tuin, want die is echt wel prachtig.