Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hua Hin of Koh Samui?

30-1-2011 18:28:16
Hallo allemaal!

Onze huwelijksreis bestaat uit eerst 17 dagen rondtrekken door Vietnam en Cambodja om daarna even helemaal helemaal te ontspannen in Thailand. We twijfelen echter of we in Thailand best enkele dagen huwelijksreizen in Hua Hin of in Koh Samui. Wie geeft raad?

Groetjes!

Inge
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 881

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik30-1-2011 22:32:45

hoi Inge,

Wij trekken eerst rond in Thailand en kiezen dan voor Koh Tao, Koh Pangan en Koh Samui :-)

Misschien kan het seizoen ook wel meespelen in je keuze?

groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!
Joyce

azar
1-6-2012
 Meld misbruik30-1-2011 23:10:03

Hoi inge,

Het ligt eraan hoelang je wil blijven en welke periode je op reis gaat. Waar kom je met het vliegtuig aan en hoelang wil je onderweg zijn? Er zijn zoveel mooie huwelijksreis locaties op thailang maar het ligt er ook aan wat je zoekt. Wil je veralten witte stranden of veel vertier om je heen.

laetitia
24-9-2011
 Meld misbruik31-1-2011 10:53:06

hallo,

koh tao en koh Pangan zijn mijn favorieten. tussen Hua Hin en Koh Samui zou ik voor koh Samui kiezen...

Inge
6-8-2011
 Meld misbruik31-1-2011 13:06:18

Azar, we zullen eind augustus in Thailand zijn. We komen aan in Bangkok. Omdat we hiervoor dan al rond getrokken zijn, willen we die laatste 3 nachten spenderen in luxe, in echte honeymoonstijl. Rust, witte stranden en een mooie natuur is wat wij dan zoeken. Eventueel de mogelijkheid tot nog een kleine excursie (olifantenritje ofzo).

We weten dat we voor Koh Samui het vliegtuig moeten nemen, maar als de natuur op Koh Samui mooier is dan die van Hua Hin, hebben we dat er voor over. Dus... Hua Hin of Koh Samui?

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik31-1-2011 19:19:41

Heel belangrijk inge : neem Koh Samui!
Dat is nl. de enige plaats in heel Thailand waar geen regenseizoen is op dat moment!!!! Groetjes

azar
1-6-2012
 Meld misbruik1-2-2011 0:56:04

Hua hin is een lange kuststrook waar de thai uit bangkok vaak naar toe gaat in de weekenden. Koh samui kan je makkelijk bereiken vanuit bangkok met het vliegtuig.(wel handig als je maar een paar dagen hebt) Ik zou voor romantiek naar koh samui gaan. Het is wel heel toeristisch maar je vind daar ook mooie rustige strandjes.Let wel op als je voor rust gaat kijk dan wel op welk strand je accomodatie zit. Wat wil je kwijt per nacht? Ik heb een hele selectie gemaakt van romantische accomodatie.Wij gaan daar ook heen begin jullie Het leuke aan koh samui is dat je ook leuke dingen kan ondernemen. Wij willen ook een kijkje nemen bij de apen school. Daar leren de apen hoe ze cocosnoten uit bomen moeten halen. Olifanten trip doen wij in chang mai.

Inge
6-8-2011
 Meld misbruik1-2-2011 20:14:44

Tips zijn altijd welkom Azar! Een rustig strand is belangrijk voor ons. De prijs die we ervoor willen geven hangt af van de locatie, maar het mag wel iets meer zijn. Zo hadden we b.v. Zazen Boutique Resort & Spa op Bo Phut Beach gezien. Nog andere ideetjes?

azar
1-6-2012
 Meld misbruik1-2-2011 23:45:55

Ik heb 2 toppers op mn lijst. eentje een beetje budget locatie maar super romantisch op het strand wakker worden Moonhut Bungalow en een prijzige maar met eigen prive zwembad en alles erop en eraan Elements Boutique Resort. Je moet maar eens op booking,com kijken voor de beoordeling van de laatste. beoordeeld met een 9.1. Vergeet niet je huwelijks papieren mee te nemen krijg je vaak een gratis upgrade of romantisch diner of andere leuke services. Wij wilde eerst ook op huwelijksreis naar thailand maar we hebben het huwelijk een jaartje verschoven maar thailand hebben we lekker laten staan dus gaan wel in juli naar thailand. Eerst naar het noorden met de trein en dan vanaf chang mai met het vliegtuig naar het zuiden en diverse eilanden bezoeken. We hebben er helemaal zin in. Ik laat mn trouwjurk daar maken en mn vent zn pak.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...