Terug naar overzicht
hey, ik ben ook maar in 1 winkel geweest, als je het wauw gevoel hebt bij een trouwjurk in de eerste winkel heeft het niet veel zin om nog winkels te doen want da ene kleedje gaat door je hoofd blijven spoken en je gaat alles vergelijken met dat ene kleed en niets gaat nog mooi genoeg zijn, dus als je het in de eerste winkel vind zeker niet verder zoeken groetjes
Hey Katrien, Ik heb mijn kleedje ook in de eerste winkel (Youniek bruidsmode) die ik bezocht, gevonden. Ik had wel al op internet gekeken en al een duidelijk beeld gevormd van mijn droomkleedje. De mensen van Youniek Bruidsmode hebben ook heel veel rekening gehouden met mijn voorkeur en hebben mijn kleedje daaraan aangepast. Veel succes met je zoektocht Nathalie
Hallo, Ik ben ook maar naar 1 winkel geweest en had maar een uurtje nodig om mijn kleedje te vinden. Afgelopen zaterdag ben ik met 'de moeders' naar Mia Monte suitekleren gaan passen. Alleen maar lof over die winkel! Zeer vriendelijke mensen en ongelooflijk behulpzaam. Ook als een kleedje je niet afgaat zeggen ze eerlijk hun mening. Ondanks dat er nog mensen aan het wachten waren om geholpen te worden, bleef de verkoopster vriendelijk en werd ze niet opdringerig of haastig. Komt zeker goed! Groetjes
Hallo, Ik ben ook gestart met even te gaan kijken bij Mia Monta. Je kent dat, een eerste keer eens gaan kijken wat er allemaal bestaat. Ik heb die dag mijn kleedje gevonden, een weekje erover geslapen en dan besteld. Ik wist van mezelf, ookal zag ik nog 100 kleedjes dit was het gewoon. Je kan altijd vergelijken, moet je ook doen, maar je voelt wanneer het HET kleedje gevonden hebt hoor Groetjes Annelies