TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
23-7-2011
|
30-1-2011 22:15:21
Ga eens in sint-truiden kijken bij Ariane! Hele vriendelijke vrouw, jurken voor ieders budget en vooral vele mooie jurken! Van gewoon tot ..... sissie-achtige-toestanden.
Wou voor de mijne naar hasselt en sint-truiden gaan.. maar vond de etalage in in hasselt zo mja.. stijf/chichi en voelde me daar niet goed bij dus enkel naar Sint-Truiden geweest en op 1 uur tijd had ik mijn droomjurk!! Zelfs een aantal dingen erbij gekregen en alle herstelling (op maat, aanpassingen, korter,..... ) zijn gratis. Zeker de moeite
|
|
evy
27-8-2011
|
31-1-2011 0:14:24
ik zou zeker nog eens ergens anders gaan zien, toen ik de eerst keer ging kijken had ik ook geen wauw gevoel en twijfelde toen ook zou ik da kleed niet bestellen, ben dan naar een andere winkel gaan kijke en daar heb ik 5 kleedjes aangehad en het 2 de was mijn droomjurk, ik was in de 7 de hemel dus zeker niet panikeren en gewoon nog eens ergens anders gaan zien xxxxx
|
|
Kelly
11-6-2011
|
31-1-2011 11:48:24
Hey Caroline,
De eerste keer dat ik ging passen waren er verschillende mooie kleedjes bij, maar niet echt een wauw kleedje. Het laatste kleedje dat ik toen paste was toen een grote kansmaker, maar was echt niet dat wat ik eerst in gedachten had! Gelukkig maakte mijn moeder van elk kleed dat ik paste een foto, zodat ik nadien alles nog eens op het gemak kon bekijken. Al een geluk: want de grote kansmaker was toch niet echt zo mooi! Je wordt die dag ook zo overspoeld door zoveel verschillende modellen en kleuren... logisch dat je haast euforisch word...
De tweede keer dat ik ging passen (in een andere winkel) waren er twee kleedjes die ik echt mooi vond, een meer 'moderner' kleedje en een 'sissi' kleedje. Ik koos uiteindelijk voor het modernere, bestelde het, voorschot betaald... thuis na het bekijken van de foto's twijfelde ik weer! Uiteindelijk heb ik de dag erop naar de winkel gebeld om het terug te annuleren en de week nadien ben ik dan terug geweest om het 'sissi' kleedje nogmaals te passen... heb toen beslist dat het dat kleedje zou worden, heb enkele dingen laten veranderen, en sindsdien, ben ik gerust, ik twijfel absoluut niet meer!
Dus ik zou gewoon kleedjes gaan passen, foto's maken en nadien nog eens op het gemakje bekijken en wie weet word je dan wel verliefd op een kleedje...
In elk geval: veel succes en dat kleedje, dat komt wel!
gr Kelly
|
|
caroline
20-8-2011
|
31-1-2011 13:19:11
merci allemaal,
@ Kelly, mijn gtuige wilde ook foto's maken maar dat werd niet toegestaan in de winkel wat wel hel jammer is natuurlijk. ik hoop dat ik komend weekend nog een aantal winkels kan doen zodat mijn twijfel wegvalt... groetjes
|
|
Annelies
7-8-2010
|
31-1-2011 16:22:30
Hallo,
Ik zou mijn zoektocht nog niet stopzetten hoor. Dat ene kleedje wat je in je gedachten hebt kan nog altijd. Ben je bij Linx Hasselt geweest? In Hsselt heb je ook nog Anuna en nog een andere winkel(ik kan niet dadelijk op de naam komen). Sint-Truiden heeft ook nog enkele winkels dacht ik... dus nog winkels genoeg. Ik ben van Diepenbeek tot in Zottegem (Mia Monta) geweest voor mijn kleedje dus... . Succes met de zoektocht!
Groetjes
Annelies
|
|
Oksana
|
4-2-2011 19:32:21
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|