Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip voor menu??

30-1-2011 23:00:53
hey, wij gaan zaterdag naar de feestzaal om onze menu vast te leggen, nu twijfelen wij nog altijd tussen : receptie van 1uur-voorgerecht-hoofgerecht-dessertbuffet of receptie van 1uur-soep- bbq buffet-dessertbuffet, de receptie langer laten duren gaat niet want het begint pas om 19u en anders is het te laat voor we van tafel zijn, ik dacht voor de bbq te gaan want dan heeft iedereen zeker zijn zin, en heb je niet voor dat bepaalde mensen niet eten omdat ze het niet lekker vinden (het zijn nogal vieze eters in de familie) maar mijn verloofde vind dat ze mogen blij zijn dat ze mogen komen en ze maar moeten eten wat ze krijgen, maar ik denk dat ik ne hele avond ga zitten kijken van en eet iedereen het graag of van oeie die eet niets die ga nu met honger van tafel, wat denken jullie

bedankt voor de reacties

davina
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 458

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik31-1-2011 16:50:51

Hallo,

Als je moeilijke eters in de familie hebt is een buffet misschien wel makkelijker. Wij hebben voor een landenbuffet gekozen dan heb je veel verschillend en iedereen lust wel wat. Een buffet is ook sneller

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik31-1-2011 16:51:46

... dan een menu aan tafel.

Groetjes
Annelies

(er valt regelmatig een stuk van mijn tekst weg, vandaar mijn reactie in twee keer, sorry)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...