Terug naar overzicht
Het is inderdaad een lang lijstje die je nog moet vervullen, maar het is zeker niet onoverkomelijk. Gewoon rustig blijven & stap voor stap je lijstje afwerken.Trust me, ik heb alles geregeld in 103 dagen, dus het kan wel :-) Het feit dat je nu al stress hebt is wel een probleempje :)109 dagen met stress rondlopen is niet aangenaam denk ik.Bij mij nog 4 dagjes op de teller, en nu begin ik toch wel erg zenuwachtig te worden. Veel succes met de verdere voorbereidingen !
Hey Kim, hier nog 123 dagen op de teller met evenveel stress. Wij hebben een appartement gekocht en moeten tussendoor ook nog is verhuizen (gaan zelf maandje bij de schoonouders wonen ervoor, gezien onze huur verloopt...) en heb schrik dat ik dingen ga vergeten gewoon doordat mijn hoofd met iets anders bezig is. Uitnodigingen vind ik ook moeilijk. Ik werk in een reclamebureau en dan wil je natuurlijk met iets prachtigs uitpakken... Och ja, tzal wel allemaal in orde komen. Misschien is het wel zoals vroeger op school en presteer ik beter onder stress :-)
je hebt veel op je lijstje nog staan, maar wel allemaal goed haalbaar vooraleer de grote dag er is. No stress...Als ik je kan helpen, de huwelijkskaars hebben we gekocht bij de kaarskesprocessie te lummen, hier alvast hun website (hele mooie dingen) http://www.kaarskesprocessie.be/Welkom.html
Rieke, die stress komt voornamelijk door de uitnodigingen - eens dat gebeurd is ben 'k eigenlijk redelijk gerust .. Melodie, idem, ben ook net van werk veranderd in januari en 't is best wel een veeleisende job, 'k heb ook nog een bijberoep en ben dus dikwijls nog met 101 andere dingen bezig buiten onze trouw .. En ik begrijp je dus ook helemaal wat de uitnodigingen betreft :p Sylvia, thx voor de link :)
Hallo, Het lijkt inderdaad nog allemaal veel, maar dat komt wel in orde hoor! Ik kan het gevoel helemaal. Ik had niet beter gevonden dan een (hele uitgebreide) to-do-list te maken. En alles wat gedaan was kon ik doorstrepen, bij elke krabbel had ik wel een goed gevoel... weer eentje minder...
... weer een stuk tekst weggevallen (sorry, maar ik weet niet hoe dit komt, heb dit geregeld) Je zit op 109 dagen, vanaf nu gaat het wel wat sneller gaan, maar geen nood je komt er wel. Ik had nooit gedacht dat ik alles zou klaarkrijgen en het is toch ook gelukt. Wij zijn 7 februari al een half jaartje getrouwd, het lijkt alsof het gisteren was.... Veel succes! Annelies