Terug naar overzicht
Vanhoof en vossen mode zijn ook leuke winkels!
wellens in herentals
Bij Maasmechelen Village heb je mannenwinkels zoals hugo boss en versace (maar nog veel meer) waar je mannenkostuums kan vinden. Er vlakbij ligt ook de obsis (= keten van 4 winkels). Daar heeft mijn vriend zijn kostuum gevonden.
Mijn lief heeft gisteren (gewoon om eens te kijken) een kostuum gepast van Matinique. Echt supermooi! In Gent hebben ze een winkel op de kouter, in elke Inno ook te verkrijgen...
Volgende zaken zijn mij bekend. Herentals: Wellens Turnhout: De Ville Veerle: Kleske Noorderwijk: Business Point
Hoi! Mijn vriend heeft zijn kostuum gekocht (op maat gemaakt) bij Mc Gregor in Antwerpen. En niet te duur: driedelig kostuum voor nog geen 600 euro. Volledig naar zijn smaak. Je kan de stof kiezen, de voering, de knopen,... Wij zijn geweest Mc Gregor in de Leysstraat, vlakbij de Meir aan het station. Je moet wel opletten want je kiest uit een stalenboek. Wij zijn dan ook eerst een heel aantal kostuums gaan passen en wisten zo wat mooi was en wat niet. Als je er gaat bel je best eerst even, want de kleermaker is niet altijd aanwezig. Groetjes
Van Peer in Poederlee (Lille) schijnt ook een optie te zijn. Mijn ventje gaat er wellicht ook kijken, maar ons budget is wel nt zo groot, maarja we zien wel wat het geeft! Succes in ieder geval!
Mijn verloofde heeft gisteren eergisteren zijn kostuum gekocht bij ER in Beringen. Heel klantvriendelijk, ze nemen acht tijd voor je en heel mooie dingen. Hij heeft een kostuum van het merk Cosmos.
Je kan bij ons ook een kijkje nemen: www.carbonella.be Tot binnenkort! Giovanni
goede kwaliteit, goed pris : business-point in herentals
Wij trouwen op dezelfde dag als jullie en mijne "wederhelft" gaat zijn kostuum op maat laten maken bij Café Costume. Ze hebben verschillende winkels, je moet maar eens kijken op de website. We zijn vorige zaterdag eens voor info geweest en volgende zaterdag afspraak om alles te beslissen (stof, snit, voering,...). Prijzen liggen tussen €450-€750 voor een tweedelig pak. Wij hadden alvast een goede eerste indruk van de winkel in Gent, heel vriendelijke mensen. Veel succes met de zoektocht.
Wij hebben mijn verloofde zijn kostuum vandaag besteld bij Café Costume in Antwerpen. Heel vriendelijke ontvangst en veel keuze.Binnen 5 weken is het klaar en mag hij voor zijn eerste pas :-) groetjesJoyce