Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom - waar gaan kijken?

31-1-2011 0:13:13
12 februari gaan we 'n kostuum voor men aanstaande zoeken ..
Heeft er nog iemand tips van waar we kunnen gaan kijken want 'k weet hier eigenlijk niet zo veel van ..
Regio Antwerpen, Herentals, Bree. Zijn er in Maasmechelen Village interessante winkels?

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1135

Melissa
2-9-2011
 Meld misbruik31-1-2011 5:46:34

Vanhoof en vossen mode zijn ook leuke winkels!

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik31-1-2011 7:44:22

wellens in herentals

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik31-1-2011 8:36:26

Bij Maasmechelen Village heb je mannenwinkels zoals hugo boss en versace (maar nog veel meer) waar je mannenkostuums kan vinden. Er vlakbij ligt ook de obsis (= keten van 4 winkels). Daar heeft mijn vriend zijn kostuum gevonden. 

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik31-1-2011 9:16:50

Mijn lief heeft gisteren (gewoon om eens te kijken) een kostuum gepast van Matinique. Echt supermooi! In Gent hebben ze een winkel op de kouter, in elke Inno ook te verkrijgen...

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik31-1-2011 9:25:39

Volgende zaken zijn mij bekend.

Herentals: Wellens
Turnhout: De Ville
Veerle: Kleske
Noorderwijk: Business Point

Nathalie
17-9-2011
 Meld misbruik31-1-2011 9:28:24

Hoi!

Mijn vriend heeft zijn kostuum gekocht (op maat gemaakt) bij Mc Gregor in Antwerpen. En niet te duur: driedelig kostuum voor nog geen 600 euro. Volledig naar zijn smaak. Je kan de stof kiezen, de voering, de knopen,... Wij zijn geweest Mc Gregor in de Leysstraat, vlakbij de Meir aan het station. Je moet wel opletten want je kiest uit een stalenboek. Wij zijn dan ook eerst een heel aantal kostuums gaan passen en wisten zo wat mooi was en wat niet. Als je er gaat bel je best eerst even, want de kleermaker is niet altijd aanwezig.

Groetjes

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik31-1-2011 10:07:27

Van Peer in Poederlee (Lille) schijnt ook een optie te zijn. Mijn ventje gaat er wellicht ook kijken, maar ons budget is wel nt zo groot, maarja we zien wel wat het geeft!
Succes in ieder geval!

sylvia
2-7-2011
 Meld misbruik31-1-2011 10:48:27

Mijn verloofde heeft gisteren eergisteren zijn kostuum gekocht bij ER in Beringen.
Heel klantvriendelijk, ze nemen acht tijd voor je en heel mooie dingen. Hij heeft een kostuum van het merk Cosmos.

Giovanni

Meld misbruik31-1-2011 19:26:14

Je kan bij ons ook een kijkje nemen: www.carbonella.be

Tot binnenkort!

Giovanni

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik31-1-2011 19:29:20

goede kwaliteit, goed pris : business-point in herentals

Charlotte
21-5-2011
 Meld misbruik31-1-2011 20:33:30

Wij trouwen op dezelfde dag als jullie en mijne "wederhelft" gaat zijn kostuum op maat laten maken bij Café Costume. Ze hebben verschillende winkels, je moet maar eens kijken op de website. We zijn vorige zaterdag eens voor info geweest en volgende zaterdag afspraak om alles te beslissen (stof, snit, voering,...). Prijzen liggen tussen €450-€750 voor een tweedelig pak.
Wij hadden alvast een goede eerste indruk van de winkel in Gent, heel vriendelijke mensen.
Veel succes met de zoektocht.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik1-2-2011 20:53:48

Wij hebben mijn verloofde zijn kostuum vandaag besteld bij Café Costume in Antwerpen. Heel vriendelijke ontvangst en veel keuze.
Binnen 5 weken is het klaar en mag hij voor zijn eerste pas :-)

groetjes
Joyce

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info