Terug naar overzicht
Ik heb dit nogal gezien hoor. Dan komt gewoon de getuige de ringen brengen.Groetjes,Lindsay06/05/06
HALLOWij trouwen met bruidskindjes maar ik weet dat er dikwijls getrouwd wordt zonder. Moest ik herbeginnen met organiseren zou ik waarschijnlijk ook zonder kiezen want er kruipt veel geld en tijd in.groetjes Ellen
Hallo,Wij hadden geen bruidskindjes. Onze ceremoniemeester heeft de ringen bij het begin van de viering aan de pastoor gegeven en die heeft ze dan op een zilveren schaaltje gelegd en op die manier aangereikt op "het moment".Als er ook geen ceremoniemeester is, is dit inderdaad een taak voor de getuigen denk ik.Groetjes,Gert
Hey,Wij trouwen ook zonder bruidskindjes. Waarschijnlijk gaat bij ons één van de getuigen ze gewoon meenemen. Ik ga nog eens aan de ceremoniemeester vragen of hij een ander idee heeft.Veel succes,Katrien
hey,wij trouwen ook zonder bruidskindjes, Ik ga onze ringen gewoon aan m'n zus geven, die houdt trouwens alles bij voor mij die dag, en dan weet ik zeker dat ze die bij gaat hebben.groetjes Veerle23/09/06