Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksmis + zonder bruidskindjes

24-3-2006 10:22:45
hoikes Buidjes en -gommen
zijn er nog mensen die de viering gedaan hebben zonder bruidskindjes? Hoe los je dat dan op met de ringen?
groetjes en dankjewel

nicolas
18-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 949

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik24-3-2006 10:37:04

Ik heb dit nogal gezien hoor. Dan komt gewoon de getuige de ringen brengen.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik24-3-2006 11:04:16

HALLO
Wij trouwen met bruidskindjes maar ik weet dat er dikwijls getrouwd wordt zonder.
Moest ik herbeginnen met organiseren zou ik waarschijnlijk ook zonder kiezen want er kruipt veel geld en tijd in.
groetjes Ellen

gert
12-11-2005
 Meld misbruik24-3-2006 14:56:54

Hallo,

Wij hadden geen bruidskindjes. Onze ceremoniemeester heeft de ringen bij het begin van de viering aan de pastoor gegeven en die heeft ze dan op een zilveren schaaltje gelegd en op die manier aangereikt op "het moment".

Als er ook geen ceremoniemeester is, is dit inderdaad een taak voor de getuigen denk ik.

Groetjes,
Gert

kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik24-3-2006 18:31:55

Hey,

Wij trouwen ook zonder bruidskindjes. Waarschijnlijk gaat bij ons één van de getuigen ze gewoon meenemen. Ik ga nog eens aan de ceremoniemeester vragen of hij een ander idee heeft.

Veel succes,
Katrien

Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik24-3-2006 18:33:58

hey,
wij trouwen ook zonder bruidskindjes, Ik ga onze ringen gewoon aan m'n zus geven, die houdt trouwens alles bij voor mij die dag, en dan weet ik zeker dat ze die bij gaat hebben.

groetjes Veerle
23/09/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...