Terug naar overzicht
Nicolas,Wij hebben onze wettelijke trouw op een andere dag dan kerkelijk en feest. Veel fotografen zagen de wettelijke trouw niet zitten omdat ze dan geen andere trouw meer kunnen aannemen die dag. Wij hebben dan contact opgenomen met iemand van de Kunstacademie te Leuven, richting fotografie. Die gaat voor ons foto's nemen van het moment dat we aankomen tot het buitengaan aan stadhuis. We krijgen de foto's in digitalen en voor dit alles vraagt die persoon 20 euro. Misschien is dat wel een oplossing?groetjes!!
Hoi Catherine,Heb je soms de contactgegevens van die persoon?sweetyfie@yahoo.comBedankt,Sofie11/08/06
Tiens, interessante suggestie, Catherine. Ook bij ons zal de burgerlijke trouw op een andere dag plaatsvinden dan de kerkelijke (afstand tussen de twee plaatsen is veel te groot om dat allemaal op één dag te doen). Heb je de gegevens van die persoon of gewoon de gegevens van de Kunstacademie (want misschien zijn er nog wel mensen die dit doen)?Bedankt
he catherine,dat is net waar wij naar opzoek zijn;ALs die persoon het ziet zitten om een centje bij te verdienen in antwerpen of collega studenten in antwerpen kent.gegevens zijn welkom :Danny@mountdoom.be
Sorry mensen, ik ben een paar dagen niet online geweest.Zal eens checken met onze fotograaf of we zijn gegevens mogen doorgeven en zal ook horen achter de gegevens van de kunstacademie. Ik zal jullie een mailtje sturen. Caroline, jouw e-mail staat hier niet vermeld, kun je even een mailtje naar me sturen: catherineaerts@yahoo.com?Bedankt.groetjes,catherine27.05.2006