Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

digitale foto's van fotograaf en zelf album maken

24-3-2006 10:36:31
hoikes bruidjes en bruidegommen
we moeten onze trouw wellicht helemaal zelf betalen dus letten we beetje op de rekeningen.
Heeft er iemand ervaring en/of adressen van fotografen die digitaal fotograferen en die de foto's op dvd/cd bezorgen zodat je dan zelf de album kunt maken. Maar zijn er ook betaalbare fotografen in deze formule?
dankjewel he en succes met de voor bereidingen, wij trouwen op 18 augustus dit jaar.

nicolas
18-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 900

Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik24-3-2006 12:57:35

Nicolas,

Wij hebben onze wettelijke trouw op een andere dag dan kerkelijk en feest. Veel fotografen zagen de wettelijke trouw niet zitten omdat ze dan geen andere trouw meer kunnen aannemen die dag.
Wij hebben dan contact opgenomen met iemand van de Kunstacademie te Leuven, richting fotografie. Die gaat voor ons foto's nemen van het moment dat we aankomen tot het buitengaan aan stadhuis. We krijgen de foto's in digitalen en voor dit alles vraagt die persoon 20 euro.

Misschien is dat wel een oplossing?

groetjes!!

Sofie
11-8-2006
 Meld misbruik24-3-2006 14:04:24

Hoi Catherine,

Heb je soms de contactgegevens van die persoon?

sweetyfie@yahoo.com

Bedankt,

Sofie
11/08/06

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik24-3-2006 14:28:41

Tiens, interessante suggestie, Catherine. Ook bij ons zal de burgerlijke trouw op een andere dag plaatsvinden dan de kerkelijke (afstand tussen de twee plaatsen is veel te groot om dat allemaal op één dag te doen).

Heb je de gegevens van die persoon of gewoon de gegevens van de Kunstacademie (want misschien zijn er nog wel mensen die dit doen)?

Bedankt

kim
4-8-2006
 Meld misbruik24-3-2006 21:08:03

he catherine,
dat is net waar wij naar opzoek zijn;ALs die persoon het ziet zitten om een centje bij te verdienen in antwerpen of collega studenten in antwerpen kent.gegevens zijn welkom :Danny@mountdoom.be

Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik27-3-2006 12:09:20

Sorry mensen, ik ben een paar dagen niet online geweest.
Zal eens checken met onze fotograaf of we zijn gegevens mogen doorgeven en zal ook horen achter de gegevens van de kunstacademie.

Ik zal jullie een mailtje sturen. Caroline, jouw e-mail staat hier niet vermeld, kun je even een mailtje naar me sturen: catherineaerts@yahoo.com?

Bedankt.
groetjes,
catherine
27.05.2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...