Terug naar overzicht
Hoi, ik heb er al uiteenlopende reacties over gehoord. Zorg dat je goed afspreekt dat je het eten op voorhand kan proeven en dat je weet met welke cateraar zij werken. Ik ben daar ooit naar een bbq geweest en op het laatste moment hebben die mensen van het poortgebouw dat door een cateraar laten doen, de organisatoren waren hier niet van op hoogte en eten viel toen ook wat tegen. Maar is wel supermooie locatie! Daar is vlak tegenover een prachtig kerkje waar je ook kan trouwen. De mensen van het poortgebouw nemen dan de inrichting van het kerkje voor zich en dat is werkelijk prachtig.
Bedankt Melodie. Goed dat je dat zegt want ik dacht dat de kok van daar het eten zou maken. We kunnen op voorhand een poortgebouw-menu gaan eten, maar dat zegt dan misschien niets over het eten op ons trouwfeest?
Hoi Phaedra, mijn schoonvader zit bij serviceclubs en het is daardoor dat ik op die locatie al een paar keer ben geweest. Ik zou heel duidelijke afspraken met hen maken zodat je zeker bent dat zij het eten voorzien of met welke cateraar ze werken én dat je de exacte menu wenst te proeven. Probeer van in het begin goed op je strepen te staan, want de bazin daar is geen makkelijke vrouw om mee te onderhandelen. Zorg dat je ook zeker alles goed op papier hebt staan wat betreft prijzen, zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan (maar goed, dat is een tip voor met eender welke locatie je werkt). Als je het poortgebouw menu gaat eten, zal je wel een goed beeld krijgen van hun soort keuken. Zou ik zeker doen. Wij hebben dit ook bij een andere locatie gedaan (familielid van hun) en moet eerlijk zeggen dat het daardoor was dat we niet zijn gegaan. Altijd nuttig om het tijdig uit te proberen! Voor de rest is het er echt supermooi om een feest te houden hoor! Wij hadden toen buiten (achter bij het kasteel) receptie en binnen avondfeest. En als je het met het kerkje kan combineren (wel klein) is het echt af. Daar kan je bovendien prachtige trouwfoto's maken. Veel succes ermee! Ik ben benieuwd naar de uitkomst.
Hey, Wij hebben deze locatie ook bezocht. Inderdaad erg mooi maal de zaal is klein en in een L-vorm. We hebben toch een offerte gevraagd maar daar loopt vanalles niet zoals gepland. Verkeerde offerte, fout emailadres en wachten wachten wachten!!! Dus ja ik denk als dat nu al zo begint wat gaat dat geven??? Groetjes
Dag Anouk, Als je geen goed gevoel hebt, moet je dat zeker niet nemen. Wij hebben uiteindelijk voor Centrum Duurzaam Bouwen gekozen (zijn heel klantvriendelijk), omdat de zaal van Oud-Rekem inderdaad niet zo interessant was voor onze eetformule (walkingdiner en buffet) en we wilden geen al te stijf feest. Oud-Rekem werkt voor huwelijksfeesten met een traiteur uit Tongeren, Carpe Diem, en de reacties hierover zijn wel goed. Succes met je keuze, Phaedra