Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen - schoenen

31-1-2011 9:56:45
Beste mede bruidjes,

Ik heb enkele tips nodig bij het uitzoeken van mijn juwelen en schoenen voor mijn trouwdag. Ik heb een kleedje met ivoorkleurig topje en wijnrode rok. Welke kleur van juwelen en schoenen zou ik kiezen? Weet iemand waar je makkelijke schoenen kan vinden met een hak (min 3cm- max 5cm) waar ik ook steunzolen in kan leggen?

Dank voor jullie tips

Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 651

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik31-1-2011 10:30:54

trouw je in de winter of zomer?
zomer : ivoorkleurige bruidsschoenen
winter : eventueel zelfs mooie zwarte fijne laarsjes

draag je graag/eerder zilver of goud?
ivoorkleurige parels zijn natuurlijk altijd mooi
en ook zilver en goud passen mooi !
Als je een ivoor/wit boeket zou hebben, zou ik misschien zelfs voor bordeaux juwelen durven gaan

Maar smaken verschillen natuurlijk, hihi

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik31-1-2011 11:31:57

ik zou schoenen in de kleur van de rok doen en de juwelen in de kleur van je top.
zo ga ik het ook doen

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik31-1-2011 12:48:09

Ik zou juwelen in kleur van rok doen.
En schoenen ivoor.

Ik heb ook 2 kleuren, maar minder opvallend, bedoel: enkel kleuraccent (grijs dus) onder borst en gekleurd (grijs) bolero, de rest is gebroken wit. Mijn juwelen worden gebroken wit zoals kleed omdat vestje er vlak naast komt, op dansfeest switch ik naar grijze juwelen omdat vestje dan uit ga. Qua schoenen ga ik voor grijze (identiek gekleurd zoals grijze accenten)

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik31-1-2011 18:59:53

schoenen voor steunzool: voetcentrum (Mortsel, Antwerpen, Brasschaat)

Jessica
25-2-2011
 Meld misbruik31-1-2011 20:27:48

kijk eens uit naar schoenen waar je de zool kan uitnemen. ik weet het, niet echt typische bruidsschoenen, maar bv bij brako anatomics kan dat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...