Terug naar overzicht
trouw je in de winter of zomer? zomer : ivoorkleurige bruidsschoenen winter : eventueel zelfs mooie zwarte fijne laarsjes draag je graag/eerder zilver of goud? ivoorkleurige parels zijn natuurlijk altijd mooi en ook zilver en goud passen mooi ! Als je een ivoor/wit boeket zou hebben, zou ik misschien zelfs voor bordeaux juwelen durven gaan Maar smaken verschillen natuurlijk, hihi
ik zou schoenen in de kleur van de rok doen en de juwelen in de kleur van je top. zo ga ik het ook doen
Ik zou juwelen in kleur van rok doen. En schoenen ivoor.Ik heb ook 2 kleuren, maar minder opvallend, bedoel: enkel kleuraccent (grijs dus) onder borst en gekleurd (grijs) bolero, de rest is gebroken wit. Mijn juwelen worden gebroken wit zoals kleed omdat vestje er vlak naast komt, op dansfeest switch ik naar grijze juwelen omdat vestje dan uit ga. Qua schoenen ga ik voor grijze (identiek gekleurd zoals grijze accenten)
schoenen voor steunzool: voetcentrum (Mortsel, Antwerpen, Brasschaat)
kijk eens uit naar schoenen waar je de zool kan uitnemen. ik weet het, niet echt typische bruidsschoenen, maar bv bij brako anatomics kan dat.