Terug naar overzicht
Als je echt de traditie wilt volgen is dat met zijn moeder. Maar niks moet he. Wij gaan de kerk binnen op de amerikaanse manier. Mijn verloofde gaat eerst binnen met zijn moeder. En dan wacht hij aan het altaar en zijn mama gaat dan zitten. en dan volgt de suite, mijn mama met mijn schoonpa, de getuige met partner, 2de getuige met partner, zijn grootouders. En dat op een instrumentaal liedje. En dan komen mijn bruidskindjes en dan kom ik binnen met mijn papa en hij geeft mij dan weg. Ik kom binnen op een ander liedje. groetjes
inderdaad, normaal met zijn moeder!
Ja, ik denk dat dat wel het meeste gedaan wordt. Dus ook de bruidegommen denken er zo over. Haha! Het is volgens mij de meest traditionele manier om als bruidegom met je moeder de kerk binnen te komen. Persoonlijk hecht ik er niet zoveel belang aan, maar voor de mama is het natuurlijk fantastisch. Dus doen ook wij het zo. Maar ja, je beslist natuurlijk volledig zelf. Je moet vooral doen wat oed aanvoelt. Traditie en 'normaal gezien' zijn wat mij betreft minder belangrijk! Good luck!
Hallo, Traditioneel is het inderdaad met de moeder, maar je moet dit doen zoals je zelf wilt. Wij wilden in eerste instantie gewoon samen binnenkomen (bruid en bruidegom). Maar vermits mijn papa mij op het laatste moment toch wou "weggeven" is mijn man toen met zijn moeder de kerk binnengegaan. Groetjes Annelies
Idd, de bruidegom met zijn moeder en de bruid met haar vader. De vader van de bruidegom stapt dan samen met de moeder van de bruid.