Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

31-1-2011 12:26:09
Hallo,

Wij willen onze ringen gaan kiezen bij Fede Di Oro, iemand hier goeie ervaringen mee? We willen vooral daar gaan omdat we toch een beetje op het budget moeten letten en heb gehoord dat FDO goedkoper is omdat je rechtstreeks bij de ontwerper koopt. Eerst wouden we stalen ringen om de prijs te drukken maar bij nader inzien denk ik dat ik daar in de toekomst spijt van ga hebben.

Ik heb ook nog wat oud goud en heb gezien dat je dat bij FDO kan gebruiken om in de ringen te verwerken. Maar het goud dat ik heb is geelgoud en we willen wit gouden ringen. Kunnen we dit goud daar dan wel voor gebruiken?

Groetjes!

Jana
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 724

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik31-1-2011 12:40:38

Wij hebben onze ringen er ook besteld en het zijn zeer vriendelijke mensen.
Die kopen oud goud ook gewoon over, dus om prijs van nieuwe ringen naar beneden te brengen, zou denken dat je van geelgoud ook witgoud kan maken, maar daar ben ik niet zeker van.
Wij hebben onze eerst gekozen trouwringen (gekocht in turkije en daarna spijt van gekregen) daar gelaten en die man zei dat hij met dat materiaal nieuwe ringen kon maken, die van turkije waren overwegend witgoud en nu wordt onze ring overwegend geelgoud, dus..... We hebben ook nog andere oud goud laten overkopen waardoor het vermaken van de ringen "gratis" was en we krijgen nog 70 euro terugbetaald

Bram
27-10-2012
 Meld misbruik31-1-2011 13:08:27

Wij hebben onze ringen nog niet gekocht. Maar op de beurs in Kortrijk waren zij wel zeer vriendelijk. En ik zou zelf ook niet voor die stalen ringen gaan... Want zoals je zegt zal je daar later misschien spijt van hebben. Uiteindelijk zal je die ring no de rest van je leven aanhebben. Hij kan dan maar volledig naar je zin zijn!

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik31-1-2011 15:02:12

hoi

Ik zou zeker bij FDO langsgaan! een zeer goede service en heeel vriendelijk.
Je kan op voorhand laten weten welk budget je voorzien hebt en dan geven deze je raad bij het kiezen van de trouwringen.

Ga maar zeker langs
de onze komen er ook van

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik31-1-2011 16:33:27

Hallo,

Wij hebben onze ringen laten maken bij Diane Pacholski. Valt van prijs ook heel goed mee hoor. Ik heb geen ervaring met FDO, wel via deze website al veel goeds van gehoord. Bij Diane kan je ook oud goud binnenbrengen, zij maakt hier wit goud van. Wij hadden het goud voor onze ringen ook met oud goud, hierdoor hebben we enkel het maakloon en de diamantjes moeten betalen. Zij is van Hasselt (Wimmertingen).

Groetjes
Annelies

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik31-1-2011 16:42:35

hoi,

Wij hebben onze ringen ook bij FDO besteld en zijn super-tevreden van de service. Eén van de dagen zouden ze trouwens klaar moeten zijn...
Wij hebben ook oud goud in onze ringen laten verwerken (wit goud en geel goud worden trouwens van hetzelfde materiaal gemaakt hoor, is enkel een andere samenstelling waardoor de kleur verandert) en hadden ook nog briljanten, die ze dan voor mijn ring gingen gebruiken.

Qua service en prijs zijn ze zeker bij de betere!

groetjes
Joyce

Joke
21-5-2011
 Meld misbruik1-2-2011 10:56:49

Hoi,

Wij hebben ook onze ringen bij FDO besteld aangezien ik er geen wilde die zomaar uit de cataloog kwamen. Ik heb daar mijn ring laten ontwerpen op basis van wat ik mooi vond in andere ringen. Voor mijn toekomstige wordt deze ring nagemaakt in het zilver om de kost wat te drukken. Aangezien hij die toch bijna nooit kan dragen is dit wel een leuk alternatief.

Veel succes met je zoektocht!

Joke

Nona
25-6-2011
 Meld misbruik4-2-2011 9:46:20

mijn verlovingsring komt van daar en binnenkort gaan we kijken voor onze trouwringen. Inderdaad heel vriendelijke mensen en ze hebben ringen in verschillende prijsklassen.

Nona

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...