Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekleed mama

31-1-2011 13:13:06
Hallo iedereen,

Ik ben in het weekend met mijn mama gaan kijken achter een suitekleed voor haar. Nu twijfelt ze tussen tussen 2 kleedjes.
Ze heeft een bordeaux kleed aan gehad waar ze het model niet zo mooi van vond en een ander zwarte lange rok en wit met zwarte bloemen top zelf vinden we het zwart met wit het mooiste maar wij trouwen op 22 juli midden in de zomer is het zwart met wit niet te donker? Wat denken jullie?

Groetjes Sarah

sarah
22-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1042

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik31-1-2011 13:18:18

Mijn bescheiden mening: zwart is feestelijk (ik draag zelf ook graag en veel zwart) en als ze't mooi vindt, is dat het belangrijkste...

Dorine

Meld misbruik31-1-2011 13:30:20

Moeilijk hé.
Zal misschien niet veel hulp zijn, maar toen ik op zoek was naar kledij. Kreeg ik als raad, geen zwart voor de mama van de bruid!
Eerlijk gezegd ik sta al niet met zwart, was dus al niet moeilijk kiezen voor mij.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik31-1-2011 13:32:19

Persoonljik heb ik de mensen van de suite gevraagd geen zwart, beige of wit te dragen. Beige of wit lijkt me duidelijk waarom . En liever geen zwart omdat de meeste mannen al in een zwart pak zullen zijn, neem ik aan, en dan alles wel heel donker gaat worde. Dit is tot grote ergernis van mijn moeder maar ik blijf voet bijs tuk houden.

Als het zonnetje schijnt zijn de kleuren in de suite lekker fleurig en als het niet schijn is de kleding op de foto's tenminste zonnig .

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik31-1-2011 16:02:35

Hallo,

Wij zijn getrouwd in augustus '10 en vermits ik in het rood was en mijn man in het licht grijs hebben wij de suite gevraagd omzich in donkere kleuren te kleden met als gevolg dat de dames in de suite overheersend zwart droegen en de mannen een antraciet kostuum met zwart hemd. Voor mij zou dit dus geen probleem zijn. Zwart is sowieso ook feestelijk en qua warmte... in juli is het toch warm of je nu bordeaux of zwart draagt .

Groetjes
Annelies

Vanessa
3-6-2011
 Meld misbruik31-1-2011 19:43:22

Hallo,

Bij ons is er ook een "dresscode". De mannelijke helft draagt een jacquet in donkergrijs. Dus daarom mogen de vrouwen geen donkere kleuren dragen, geen zwart of grijs. Die kleuren mogen wel in de kleren zitten, maar niet overheersend zijn. Het is ten slotte een trouw en geen begrafenis :-)

Groetjes

stephanie
29-4-2011
 Meld misbruik31-1-2011 20:53:42

Van welk merk is het kleedje? Want bij Linea Raffaëlli weet ik dat ze het kleedje kunnen hermaken in de kleur dat je wil, als de stof ongeveer gelijk is.
Vraag dat maar eens na!
Nog veel succes met de dilemma's! hihi!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...